Auteur Topic: Truien  (560505 keer gelezen)

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #30 Gepost op: 21 januari 2005 – 09:16:11
die trui van RL op de foto zit ook aan zijn armen redelijk strak dus ik weet het niet helemaal :?  :?:

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #31 Gepost op: 21 januari 2005 – 09:46:18
Citaat van: "Jason"
sja. wat ik wel een creatieve oplossing voor mij vind is zo'n rl trui met mouwen die je hoort om te slaan, in maat m of s kopen en vervolgens gewoon die mouwen níet om slaan.


Ik weet niet hoe je gebouwd ben, maar voor mij was dat een redelijke uitkomst; het probleem zat m er alleen in dat de truien wel echt kort werden met die theorie. Nieteens voor de mouwlengte die je inderdaad dan niet kan omslaan (wel leuk met een shirt wat eronderuit komt) meer maar de algehele lengte. Alle Amerikaanse sheit is breed en kort. Een aantal jaar geleden kon ik een medium nog net hebben (ben 1.90 en smal); daar zou ik nu geen genoegen meer mee nemen, maar echte alternatieven zijn r niet echt (blijkt ook weer uit dit topic).

Die merken als Dior, Prada, Gucci etc. vallen wel echt stukken smaller, maar dan ben je weer zo gebonden aan een beperkt aantal kleuren. Je kan zeggen wat je wil maar de kleuren (vooral de grote verscheidenheid daarin) bij RL zijn top!

@ruby tuesday: armen bij die Polo-truien zijn altijd smal. Don'y ask me why...

Ohja, verhaal wordt nog iets langdradiger: absoluut www.polo.com kijken. Vooral de styleguide is leuk. Niet om de tips maar de inspiratie die je eruit kan halen ( :-k ). Zie ook daar weer alle strak afgespelde shirtjes , polootjes etc. Absoluut even kijken http://rlhome.polo.com/rlhome/default.asp.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

guest45

  • Gast
Re: Truien
Reactie #32 Gepost op: 21 januari 2005 – 11:57:43
De vraag is alleen of al die kleuren van RL inmiddels niet met RL geidentificeerd worden? (en dus met slechte pasvorm en wat al niet meer)
Ik kan me voorstellen dat Gucci dan niet eens de behoefte heeft of gifgroene, knal oranje en bordeaux rode op de markt te brengen...

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #33 Gepost op: 21 januari 2005 – 12:28:22
Ben ik het helemaal niet mee eens. Ik houd van kleurige accenten in kleding en of kleurige truien. Dat is totaal niet iets wat in mijn ogen gelinkt wordt aan RL dus slechte pasvorm etc. Het is in Nederland gewoon een van de weinige aanbieders die dat brengen. In Engeland heb je Turnbull & Asser; daar zie je ook ontzittend veel keiharde kleuren. Of kijk naar Etro. In Nederland heb je Set Point... Daar word ik echt verdrietig van (Sad Point). Begrijp je wat ik bedoel?
Gucci etc. is gewoon vanuit een heel ander perspectief opgezet.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Huey

  • Gast
Re: Truien
Reactie #34 Gepost op: 21 januari 2005 – 12:32:18
Over het algemeen is het treurig winkelen in Nederland idd :(

guest45

  • Gast
Re: Truien
Reactie #35 Gepost op: 21 januari 2005 – 12:33:49
Ben ik met je eens Camiceria, maar ik bedoel qua imago ook het imago in nederland.
Etro, waar ik zelf "fan" van ben vind ik zelf niet te vergelijken met RL.
Etro is veel speelser met kleuren waar RL een trui vaak toch effen maakt.
Een merk als gucci is idd meer "sleek and smooth"...zwarte zijden shits enzo..

je vergeet 1 winkel met "kleuren "trouwens, misschien welde ergste van allemaal; Steppin' out  ](*,)

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Re: Truien
Reactie #36 Gepost op: 21 januari 2005 – 13:13:00
Heb zo'n slanke trui van dunne katoen van Etro, heb ik 125 eur voor betaald.... @Oger
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Re: Truien
Reactie #37 Gepost op: 21 januari 2005 – 13:32:51
slanke trui van cashmir & merino @ €65.= italianshirts
perfect :!:
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Jason

  • Gast
Re: Truien
Reactie #38 Gepost op: 21 januari 2005 – 13:46:44
marco wat is italian shirts?
ik ben 193 en smal, en ik heb hetzelfde probleem als camiceria. ik ben het met je eens wat betreft de kleuren van ralph lauren, niets op aan te merken. het mag dan niet je van het zijn qua pasvorm, details etc, maar ik heb wel dingen nodig die een beetje goed blijven en robuust zijn etc. dit weekend bijvoorbeeld, ik werd wakker en zag dat van een mooi overhemd het 2e knoopsgat van boven uitgescheurd was. zeg maar dag tegen je e120.

guest45

  • Gast
Re: Truien
Reactie #39 Gepost op: 21 januari 2005 – 13:51:00
:? ..wat voor shirt?

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Re: Truien
Reactie #40 Gepost op: 21 januari 2005 – 14:00:06
Citaat van: "Jason"
marco wat is italian shirts?

www.italianshirts.nl
houd wel rekening met wat levertijd  :wink:
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Chillmeister

  • Gebruiker
  • Berichten: 462
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #41 Gepost op: 21 januari 2005 – 14:39:19
heb zelf ook nog een felle kleur nodig in mijn collectie. hou van afwisseling en als ik nu kijk vind ik dat mijn truien een beetje sober zijn. Als ik altijd een maatje kleiner neem bij RL, zit hij toch een goede pasvorm. heeft ook met je lichaams bouw te maken denk ik

Rijk

  • Gebruiker
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #42 Gepost op: 21 januari 2005 – 15:11:10
Die HUGO truitjes zijn echt top, ik ben zelf ook small en dat is best lastig. Maar ze hebben nu bij de Zara echt mooie v-hals truitjes, katoen met 25% zijde, voor 40 euro. Echt een mooie strakke pasvorm.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #43 Gepost op: 21 januari 2005 – 17:52:08
Citaat van: "Chillmeister"
heeft ook met je lichaams bouw te maken denk ik


Precies, vandaar vind ik t ook lastig om zoiets online te bestellen...
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Rijk

  • Gebruiker
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #44 Gepost op: 21 januari 2005 – 18:26:58
Citaat van: "Marco"
slanke trui van cashmir & merino @ €65.= italianshirts
perfect :!:

Paar vraagjes, want ik kan het niet op de site vinden.
- Zijn ze dik of dun
- Is de v-hals erg diep, ik wil er gewoon een overhemd onder dragen, maar bovenste knoopje los. Als hij erg diep is staat dat niet zo mooi.

Heb je misschien een foto of zoiets ervan?