Ik vond geen thread over longsleeves dus hoop dat het goed is als ik hier post (indien mod post wil verplaatsen gelieve mij te laten weten zodat ik het kan terugvinden).
Concreet ben ik op zoek naar longsleeves in 100% heavy jersey katoen van goede kwaliteit, die warm genoeg zijn als het wat kouder is. De meeste die ik overal vind zijn vaak vrij dunne katoen. Daarnaast is het zo dat ik vrij groot (1m89) en vrij slank ben, dus als ik maat S of M pak zijn die meestal te kort wat behoorlijk frustrerend is om iets goed te vinden. Qua kleur zoek ik sobere effe kleuren zoals donkergrijs, donker navy etc..
Onderstaande Schiesser pyjama die ik heb is het soort stof dat ik zoek met dus een ronde, gesloten hals die in de realiteit nog iets meer aansluit wat ik graag heb bij wat kouder weer. Zoiets maar dan volledig effen in bvb de kleur van de mouwen of het borstgedeelte (zonder print uiteraard) zit in de richting van wat ik zoek. Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik zoek. Graag online links zodat ik het direct kan vinden. Alvast bedankt.