Auteur Topic: Truien  (604417 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1350 Gepost op: 24 december 2013 - 19:37:30
Fucky. Heb ik vijf euro of zo te veel betaald.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1351 Gepost op: 26 december 2013 - 12:05:02
Voor wie zelf eens een aran sweater wil proberen, wol en patroon:

http://www.aransweatermarket.com/knitting/knitting-wool-and-patterns

: )

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1352 Gepost op: 26 december 2013 - 16:51:57
^ Als je dan toch niets te doen heb.Daar ben je wel even mee bezig.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1353 Gepost op: 26 december 2013 - 17:00:39
: ) Denk ik ook ja. Zeker als je nog moet leren breien.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1354 Gepost op: 26 december 2013 - 17:14:59
Dat is een ding wat zeker is.

Maaike

• Bekijk profiel
Truien
Reactie #1355 Gepost op: 31 december 2013 - 09:11:08
Ik besef me dat het hier wellicht vloeken in de kerk is, echter ben ik toch op zoek naar wat advies. Zoals eerder gezegd heb ik weinig referentiemateriaal, so please don't shoot me!
Deze pullover draag ik graag met een basic blouse:

Waarom die basic blouse van dit merk? Omdat dit tot op heden de enige blouses zijn die bij mij perfect zitten. Taille is goed, lengte is goed, armlengte is prima en sluit gewoon lekker aan. Boord niet te hoog, geen enge manchetten en al helemaal geen kansloos patroontje aan binnenzijde boord/ manchetten. Ralph Lauren bijvoorbeeld heeft erg mooie lijnen, echter voor mij is deze pasvorm het gewoon net niet. Natuurlijk is aanpassen en vermaken een optie, maar als beginner is dat nog even een brug te ver.
Ondanks dat dit een mannenforum is, kan ik volgens mij prima advies vragen qua afkleding. Ik ben een casual type (lijkt me duidelijk) en groot fan van Nudie. Wat zijn nou echt aanraders qua jeans, chino's of broeken in combinatie met bovenstaande? Tevens ben ik benieuwd naar wat voor soort schoenen jullie hier nou graag onder zien? Indien het verkeerde sub forum, excuses.....

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Truien
Reactie #1356 Gepost op: 31 december 2013 - 09:20:09
Sja sja dat shirt heeft nogal veel knopen he?

*edit 1: Ik bedenk me ineens dat ik eigenlijk helemaal niet van vrouwen houd met zo'n blousje en zo'n truitje.. Is me veels te degelijk..

Maaike

• Bekijk profiel
Truien
Reactie #1357 Gepost op: 31 december 2013 - 09:28:58
 :mrgreen:
Ok! 
Knoopjes... zijn er inderdaad veel. Ik begrijp dat dit qua 'stijl' een soort van don't is? Ben lerende he...
Ik vraag me dan wel af wat je liever zou zien bij een vrouw?

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1358 Gepost op: 31 december 2013 - 09:36:51
Sexy gekleed ;)

edit: wij zullen te weinig kennis hebben om te vertellen wat een vrouw aan moet doen.

Maaike

• Bekijk profiel
Truien
Reactie #1359 Gepost op: 31 december 2013 - 09:40:31
Duidelijk! Bedankt voor het reageren.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1360 Gepost op: 31 december 2013 - 09:41:58
Hi Maaike, vermaken is toch wel een goede optie hoor. Hoe kritischer je wordt ten aanzien van de pasvorm van kleding, des te kritischer zal je ook kijken naar je huidige collectie. Een goede kleer(ver)maker is erg handig. We hebben een topic waar je deze kan vinden. Je zal er een keer mee moeten beginnen!

Verder past die combinatie bij praktisch alles.

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1361 Gepost op: 31 december 2013 - 09:42:21
Duidelijk! Bedankt voor het reageren.

We zouden je wel kunnen vertellen met welke kleuren wij die zouden combineren, maar daar houd het waarschijnlijk bij op.

Maaike

• Bekijk profiel
Truien
Reactie #1362 Gepost op: 31 december 2013 - 09:45:03
@TBD; ik houd het ook zeker in gedachten. Zeker wanneer een collectie ooit vorm en gestalte krijgt en grenzen vwb merkkeuze verlegd gaan worden.
@Jeroen; jullie discussietopics zijn ook voor mij erg handig wanneer het gaat om kleurcombinaties. Daar haal ik ook inspiratie uit.

Op mijn werk ben ik gebonden aan kledingvoorschriften (lees= hierin heb ik simpelweg geen keuze, zonder al teveel in detail te treden). Voor mij is het dan ook belangrijk om in mijn privé goed gekleed te gaan in kleding waarvan ik vind dat ik ermee voor de dag kan komen en ik me onderscheid van anderen. Mijn vriend bijvoorbeeld, om maar een voorbeeld te geven, draagt graag kleding van SuitSupply, laat overhemden op maat maken bij Michael & Giso te Breda en is van het traditioneel scheren (Tailors of Old Bond Street in London bijvoorbeeld). Moet eerlijk bekennen dat ik wat er voor heren te verkrijgen is, vaak mooier vind dan voor dames. Zeker aangaande schoenen.
Laatst bewerkt op: 31 december 2013 - 09:48:33 door Maaike

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Truien
Reactie #1363 Gepost op: 31 december 2013 - 09:46:28
@TBD; ik houd het ook zeker in gedachten. Zeker wanneer een collectie ooit vorm en gestalte krijgt en grenzen vwb merkkeuze verlegd gaan worden.
@Jeroen; jullie discussietopics zijn ook voor mij erg handig wanneer het gaat om kleurcombinaties. Daar haal ik ook inspiratie uit.

Hopen dat er meerdere vrouwen zich aanmelden op het forum die je kunnen helpen bij de rest ;)

Maaike

• Bekijk profiel
Truien
Reactie #1364 Gepost op: 31 december 2013 - 09:53:10
Hopen dat er meerdere vrouwen zich aanmelden op het forum die je kunnen helpen bij de rest ;)

Geen flauw idee.... volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die geďnteresseerd zijn in dit soort kleding. Als die er al wel zijn, denk ik dat zij liever naar de H&M gaan voor een slim fit blouse in combinatie met een look-a-like mantelpakachtig ding...
Fillipa K, Claudia Sträter etc. vind ik al gauw te bekakt.