Ik besef me dat het hier wellicht vloeken in de kerk is, echter ben ik toch op zoek naar wat advies. Zoals eerder gezegd heb ik weinig referentiemateriaal, so please don't shoot me!
Deze pullover draag ik graag met een basic blouse:

Waarom die basic blouse van dit merk? Omdat dit tot op heden de enige blouses zijn die bij mij perfect zitten. Taille is goed, lengte is goed, armlengte is prima en sluit gewoon lekker aan. Boord niet te hoog, geen enge manchetten en al helemaal geen kansloos patroontje aan binnenzijde boord/ manchetten. Ralph Lauren bijvoorbeeld heeft erg mooie lijnen, echter voor mij is deze pasvorm het gewoon net niet. Natuurlijk is aanpassen en vermaken een optie, maar als beginner is dat nog even een brug te ver.
Ondanks dat dit een mannenforum is, kan ik volgens mij prima advies vragen qua afkleding. Ik ben een casual type (lijkt me duidelijk) en groot fan van Nudie. Wat zijn nou echt aanraders qua jeans, chino's of broeken in combinatie met bovenstaande? Tevens ben ik benieuwd naar wat voor soort schoenen jullie hier nou graag onder zien? Indien het verkeerde sub forum, excuses.....