Auteur Topic: Truien  (604339 keer gelezen)

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Truien
Reactie #135 Gepost op: 22 maart 2006 - 23:04:39
ik heb trouwens nog een appelgroene trui nodig om maar weer ontopic te komen... Mijn oude wollen begaf het :(
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #136 Gepost op: 22 maart 2006 - 23:17:55
Citaat van: "Dhr. Lex P"
ik heb trouwens nog een appelgroene trui nodig om maar weer ontopic te komen... Mijn oude wollen begaf het :(

Mijn blauwe cashmere trui van Italianshirts is ook kapot, gewoon een gat bij de elleboog! Hoop niet dat dit ook voorkomt bij m'n dure Pal Zileri 100% cashmere trui!

Ga toch maar eens kijken morgenavond bij H&M naar wat goedkope truien die kan ik tenminste zonder zorgen dragen  :P

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #137 Gepost op: 23 maart 2006 - 20:41:03
Die site ziet er indd goed uit, maar waar gaat dit over. Je gaat toch niet bij de H&M je truien kopen, dan loopt heel Nederland in dezelfde trui. En dan hebben mensen als een rogier in andere topics het over dat mensen geen stijl hebben. Nee een trui van de H&M is stijlvol. Zit je lekker op een terrasje en dan heeft je buurman dezelfde trui aan. nee erg stijlvol.........
oedkoop is duurkoop!

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #138 Gepost op: 23 maart 2006 - 20:49:19
Dat toontje bevalt me niet zo, "mensen als een Rogier"

Zoals de Engelsen zeggen: "If you don't like it, you're more than welcome to take your business elsewhere!"
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #139 Gepost op: 23 maart 2006 - 20:49:32
Citaat van: "its"
Die site ziet er indd goed uit, maar waar gaat dit over. Je gaat toch niet bij de H&M je truien kopen, dan loopt heel Nederland in dezelfde trui. En dan hebben mensen als een rogier in andere topics het over dat mensen geen stijl hebben. Nee een trui van de H&M is stijlvol. Zit je lekker op een terrasje en dan heeft je buurman dezelfde trui aan. nee erg stijlvol.........

Waar zeg ik wie geen stijl heeft als ik zo vrij mag zijn? En als jij voortaan zou vrij zou willen zijn hier als nieuwkomer niet mijn naam te gebruiken as in 'een Rogier' (let op de hoofdletter, zijn)

Bovendien praat je poep, of denk jij dat wij de enige zijn die kleertjes uit het topsegment dragen? Als het je gaat om uniek zijn draag dan een vuilniszak ofzo.
This, madame, is Versailles.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #140 Gepost op: 23 maart 2006 - 20:53:39
Citaat van: "its"

Waarom zou je zo'n trui niet stijlvol kunnen dragen? En waarom is exclusief gelijk aan stijlvol?

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #141 Gepost op: 23 maart 2006 - 21:22:45
Rogier, qua naam heb je helemaal gelijk. Ik kan beter gaan slapen, het ging inderdaad niet over jou, ik had net een stukje gelezen van jou en waarom ik op jou kwam...................geen idee, sorry daarvoor! Ik ergerde me effies aan iemand, maar jij was het niet............Sorry.

Maar wat die kleding betreft, ben ik het niet met je eens, maar smaken verschillen gelukkig. Persoonlijk heb ik er gewoon totaal geen behoefte aan om precies er bij te lopen als mijn buurman. Maar dat is gewoon een mening meer niet...... En natuurlijk hoeft niet alles exclusief te zijn, maar beter een paar topstukken, dan 10 doodgewone dingen.

Maar goed, ieder zijn ding........
oedkoop is duurkoop!

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #142 Gepost op: 23 maart 2006 - 21:24:29
Nee, dat zie je verkeerd. Beter eerst een fatsoenlijke garderobe. Daarna kun je gaan uitbreiden met mooie, apartere kledingstukken.

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #143 Gepost op: 23 maart 2006 - 21:34:24
Dat kan natuurlijk Merlino.
Alleen wat versta je onder een fatsoenlijke garderobe, de een verstaat daar 10 paar schoenen en een pak of 10 onder en een 20tal overhemden onder. Maar persoonlijk vind ik een 3 paar nette schoenen meer dan genoeg.  En een pak of 4. Kijk ik lees hier ook soms stukken, van mensen met 10 zonnebrillen, ja ik heb zelf maar 2 persols en dat vind ik ook meer dan genoeg. Dus dan is het natuurlijk ook wat makkelijker om een wat duurder item te kopen.

Trouwens daar ben ik zoiezo wel benieuwd naar. Hoe groot is jullie garderobe mannen, dan heb ik het natuurlijk niet over een paar tennisschoenen. Maar gewoon over je nette kleding en over je casual kleding.
oedkoop is duurkoop!

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #144 Gepost op: 23 maart 2006 - 21:38:22
Wat is er mis om zo'n H&M truitje zo nu en dan te dragen? Draag ze vaak bij klusjes, ga daar geen cashmere truien dragen van PZ!

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #145 Gepost op: 23 maart 2006 - 21:43:10
Wat ik daaronder versta is een garderobe waarbij de dingen gewoon kloppen. Jasjes en shirts die goed op elkaar zijn afgestemd waardoor manchetten onder de mouwen van het jasje uit komen. Idem voor truien. Kleding die goed past. Broeken die niet te lang zijn, schoenen die goed gepoetst zijn. Genoeg kleding voor voldoende afwisseling. Dingen die de gemiddelde NL'er verkloot. Ik zie liever iemand die 7 H&M truien heeft zodat ie kan afwisselen dan iemand die maar 1 cashmere Attolini trui heeft (maakt A die überhaupt?) en die iets te vaak draagt.

En van daaruit kun je dan beginnen met die H&M truien vervangen door mooiere truien. Zo zie ik het.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanitā - modern tailors
Reactie #146 Gepost op: 23 maart 2006 - 21:51:41
Wat een gelul. Als het maar mooi is, het je staat en je het fatsoenlijk combineert. Ik krijg vaak genoeg complimenten over mijn SuSu pak. Niet omdat het nou zo'n geweldig pak is maar omdat het gewoon goed zit en met een goed overhemd en een paar goede schoenen ziet het er prima uit. En als H&M goede truien maakt (heb zelf 2 van hun cashmere truien) dan is daar toch niets mis mee? Als het nou heel lelijk of overpriced was. Maar ik voel nog niet de behoefte 400 euro per trui neer te tellen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanitā - modern tailors

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #147 Gepost op: 23 maart 2006 - 21:54:14
Nou mensen, zometeen krijgen jullie me nog zover, dat ik ook eens ga kijken in de H&M. :)
oedkoop is duurkoop!

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanitā - modern tailors
Reactie #148 Gepost op: 23 maart 2006 - 21:59:40
Om heel eerlijk te zijn ben ik nog nooit zelf vrijwillig een H&M binnen gestapt, vreselijke zo niet gruwelijke collectie. Maar naar aanleiding van de post hier over de cashmere truien ben ik toch gaan kijken. Inderdaad gruwelijke collectie tegen dump prijzen. Voor het geld waar je daar een compleet shirt voor hebt krijg je bij Cami alleen de knopen. De cashmere truien waren meer dan 2x zo duur als de gewone wollen truien (69,90 e :lol: ) maar hun geld absoluut waard. Voelt echt aan als cashmere en volgens het label is het geen blend. Mooi toch voor zo'n truitje!
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanitā - modern tailors

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #149 Gepost op: 23 maart 2006 - 22:05:44
Citaat van: "Sergio"
Om heel eerlijk te zijn ben ik nog nooit zelf vrijwillig een H&M binnen gestapt, vreselijke zo niet gruwelijke collectie. Maar naar aanleiding van de post hier over de cashmere truien ben ik toch gaan kijken. Inderdaad gruwelijke collectie tegen dump prijzen. Voor het geld waar je daar een compleet shirt voor hebt krijg je bij Cami alleen de knopen. De cashmere truien waren meer dan 2x zo duur als de gewone wollen truien (69,90 e :lol: ) maar hun geld absoluut waard. Voelt echt aan als cashmere en volgens het label is het geen blend. Mooi toch voor zo'n truitje!

kijk nou eens heel even naar je onderschrift.....  :lol:
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.