H&M heeft 100% kasjmier truien voor 70 euro.. De kwaliteit is moeilijk te beoordelen.All I can say: erg zacht en in maat s zit het goed.
Citaat van: "Jason"H&M heeft 100% kasjmier truien voor 70 euro.. De kwaliteit is moeilijk te beoordelen.All I can say: erg zacht en in maat s zit het goed.Kleurtjes?
vind je? ik heb ze gezien en gepast en vind er niks aan.. t zijn doorzichtige flubberdingen.
Ziet er interessant uit. Dat magazine is trouwens verdomd goed online gezet, zouden veel bedrijven nog een puntje aan kunnen zuigen!
Citaat van: "Merlino"Ziet er interessant uit. Dat magazine is trouwens verdomd goed online gezet, zouden veel bedrijven nog een puntje aan kunnen zuigen!Nee. Site ondersteunt niet eens Safari
Citaat van: "Daan"Citaat van: "Merlino"Ziet er interessant uit. Dat magazine is trouwens verdomd goed online gezet, zouden veel bedrijven nog een puntje aan kunnen zuigen!Nee. Site ondersteunt niet eens Safari er zijn dus nog mensen met verstand
Citaat van: "Eli"Citaat van: "Daan"Citaat van: "Merlino"Ziet er interessant uit. Dat magazine is trouwens verdomd goed online gezet, zouden veel bedrijven nog een puntje aan kunnen zuigen!Nee. Site ondersteunt niet eens Safari er zijn dus nog mensen met verstand Dan ben ik zeker weer een enorme loser als ik safari associeer met tijgers?