Auteur Topic: Textiele wantoestanden  (11939 keer gelezen)

Huey

  • Gast
Textiele wantoestanden
Reactie #30 Gepost op: 20 januari 2005 – 23:33:01
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Huey"
Er zitten maar 2 links tussen mij en Bin Laden ;)

Als je dan even zijn schuilplaats aan de Amerikanen verteld kan je elke dag een nieuw maatpak dragen... 8)


Was het maar zo simpel :(

Een jongen waar ik mee in de klas gezeten heb kwam oorspronkelijk uit Saudi Arabië en zijn oom was een behoorlijk hooggeplaatste Imam daar en was (en is nog steeds) een huisvriend van de Bin Laden familie. Maar zoals bekend heeft Osama de benen genomen en heeft nu zelfs met zijn eigen familie geen contact meer.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Textiele wantoestanden
Reactie #31 Gepost op: 21 januari 2005 – 19:23:17
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Huey"
Er zitten maar 2 links tussen mij en Bin Laden ;)

Als je dan even zijn schuilplaats aan de Amerikanen verteld kan je elke dag een nieuw maatpak dragen... 8)


Was het maar zo simpel :(

Een jongen waar ik mee in de klas gezeten heb kwam oorspronkelijk uit Saudi Arabië en zijn oom was een behoorlijk hooggeplaatste Imam daar en was (en is nog steeds) een huisvriend van de Bin Laden familie. Maar zoals bekend heeft Osama de benen genomen en heeft nu zelfs met zijn eigen familie geen contact meer.


Die zijn al een tijdje gebrouilleerd hoor :P

Wel leuk detail is dat de Bin Laden familie (de bouwtak daarvan uiteraard) het Burj Dubai gaat bouwen. Het hoogste gebouw ter wereld :D (waar je in kan leven/werken dan)
Sailing, an expensive way to travel for free"