Auteur Topic: GSM  (512882 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • Ecstatical
GSM
Reactie #4080 Gepost op: 13 september 2018 – 21:24:58
Ja, mijn Fuji (x10) is werkeloos sinds m'n eerste iPhone. Heb wel onlangs een wifi-kaartje voor m'n DLSR gekocht; misschien pak ik die dan weer wat vaker.

Dacht ik ook. Mocht niet baten.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

L.deJong

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • AuthenticFit
GSM
Reactie #4081 Gepost op: 14 september 2018 – 10:56:26
Ik werk nog op een 8 jaar oude macbook pro en die doet het nog prima (voor wat die moet doen). Betrouwbaarheid is het enige wat telt en, ondanks de stevige prijzen, houden mijn Apple producten het goed uit.
MIjn ma heeft een macbook air. Ding gaat ook weer een dikke 6 jaar mee, maar waterschade zorgt er toch voor dat ie snel het leven geeft...en dan baal je opeens want als je nu een macbook air koopt is het design helemaal hetzelfde gebleven alleen intern is het anders, en dat is nou net iets wat mijn ma niet nodig heeft. Kijkt er alleen film op en beantwoord er enkele mailtjes mee.

Dieter

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
GSM
Reactie #4082 Gepost op: 15 september 2018 – 18:58:07
Prepeoductie XS :]

Sent from my iPad using Tapatalk
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Mr.G

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
GSM
Reactie #4083 Gepost op: 15 september 2018 – 20:52:13
‘Dressing well is a necessity. Having a purpose in life is not’  -  Oscar Wilde