Ik heb een iphone 6, 6s en 7 nu gehad.
Van de 5 naar de 6 was voor mij een hele mooie upgrade. Groter scherm, goede accuduur en ook de vorm beviel me uitstekend. Ik heb toen met liefde de retailprijs betaald los voor zon iphone 6.
Van de 6 naar de 6s begon ik al wat minder het idee te krijgen dat een upgrade het geld echt waard was. Ik speel geen games. En ook de fotos vond ik nou niet opzienbarend beter.
Van de 6s naar de 7 heb ik echt het idee gekregen dat ik dat geld beter aan iets anders had kunnen besteden. Hij is sneller vooruit, de camera start sneller op en de fotos in de avond zijn iets beter. Alleen met accuduur merk ik ook weinig verschil tov de 6s.
Verder de speakers zijn goed, maja ben B&W powered dus ding staat nooit op speaker.
Ook dat irritante lightning stukje naar jack tilt me als de ziekte. Ik had een P5 wireless totdat ik die ergens tussen zagreb en schiphol ben kwijtgeraakt dus moet het met de P2 wired doen atm. En elke keer dat zieke stukje meenemen.
mijn zaken gsm is een Nexus 5x en ik vind dat dign in bepaaldeopzichten fijner dan iphone. Ik trek alleen die android overlays niet van zowel Samsung of Sony en at heeft me lange tijd weerhouden.