Auteur Topic: GSM  (834309 keer gelezen)

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #3585 Gepost op: 27 september 2016 - 14:48:04
SE mooiste
live and let die

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #3586 Gepost op: 27 september 2016 - 15:18:19
Gewoon wachten op de Pixel. Doe ik ook.

Kings

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #3587 Gepost op: 27 september 2016 - 22:25:53
Waarom is die Pixel het wachten waard? Krijg het niet bepaald warm van de foto's die ik op Google Images zie.

Prosit

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #3588 Gepost op: 27 september 2016 - 23:18:03
Gewoon wachten op de Pixel. Doe ik ook.

Wachten op de pixel en alsnog een iPhone halen..

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
GSM
Reactie #3589 Gepost op: 28 september 2016 - 00:39:08
Ik ben ondertussen gewend aan een 6S. Mijn kleine handen zijn er nog steeds niet blij mee maar ik merk wel dat t went; als ik mijn 5S weer aanraak vind ik het een iel klein ding. Zou t niet meteen afraden iig.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #3590 Gepost op: 28 september 2016 - 10:37:16
Waarom is die Pixel het wachten waard? Krijg het niet bepaald warm van de foto's die ik op Google Images zie.

Het is en blijft een telefoon. Een gebruiksvoorwerp. Hij moet vooral goed werken. Warme gevoelens krijg je ook niet van de iPhone. Al lang niet meer. De iPhone heeft een alles behalve tijdloos design en de nieuwe generatie brengt bovendien technologisch niets nieuws. De 6, de 6S en de 7 zijn bovendien zo dun en fragiel dat je gewoon een hoesje moet kopen om een beetje grip te hebben bij het bellen. Dan Kan je i.m.o. beter kiezen voor een telefoon waar dadelijk de nieuwste tech in zit. iOS is het ook dik aan het verliezen van Android op dit moment qua snelheid en functionaliteit. Steve Jobs was Apple.

Zo'n iPhone SE zou je nog kunnen doen voor de nostalgische waarde. Hij voelt en ziet eruit als de iPhone zoals hij bedoeld was. Maar technologisch alweer zwaar ingehaald aan alle kanten.

Kan ook wachten op de nieuwe Samsung, maar dat wordt pas volgend jaar.

Laurens

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • omnidata
GSM
Reactie #3591 Gepost op: 28 september 2016 - 10:56:01
Tijdloos design heeft eigenlijk geen enkele telefoon, dun en fragiel valt ook wel mee, mijn S7 was ook kaput toen ik hem van mijn bed liet stuiteren, niet anders bij Android. Technologisch niks nieuws, alleen wat evolutie (haptic bv) maar je kan geen revolutie bij iedere uitgave verwachten, concurrentie loopt nou niet bepaald voor. SE technisch zwaar ingehaald valt wel mee.

iOS is het ook dik aan het verliezen van Android op dit moment qua snelheid en functionaliteit.

Bron please.
omnidata.fr voor plaatjes, nu ook op Instagram!

Elwin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #3592 Gepost op: 28 september 2016 - 17:01:06
Tijdloos design heeft eigenlijk geen enkele telefoon, dun en fragiel valt ook wel mee, mijn S7 was ook kaput toen ik hem van mijn bed liet stuiteren, niet anders bij Android. Technologisch niks nieuws, alleen wat evolutie (haptic bv) maar je kan geen revolutie bij iedere uitgave verwachten, concurrentie loopt nou niet bepaald voor. SE technisch zwaar ingehaald valt wel mee.

Bron please.

Niet qua snelheid, uiteraard wel op het gebied van alle functies. Bovendien, iOS 10 ziet er niet uit. Ik laat m'n nostalgische iPhone 5 gewoon op 9 draaien.

Laurens

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • omnidata
GSM
Reactie #3593 Gepost op: 28 september 2016 - 17:06:46
Gebied van alle functies, noem dan maar eens wat.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #3594 Gepost op: 29 september 2016 - 09:52:28
Tijdloos design heeft eigenlijk geen enkele telefoon, dun en fragiel valt ook wel mee, mijn S7 was ook kaput toen ik hem van mijn bed liet stuiteren, niet anders bij Android.
Ik was een big fan van de iPhone, maar na de 5S werden ze imo echt te dun om goed beet te houden. En daarmee ook best fragiel. Heb geen Samsung gehad, wel een Nexus tussendoor. Was vrij stevig, goede grip. Stukje smaak en preferences, snap ik. Maar een telefoon is een gebruiksvoorwerp en moet tegen een stootje kunnen.

Citaat
Technologisch niks nieuws, alleen wat evolutie (haptic bv) maar je kan geen revolutie bij iedere uitgave verwachten, concurrentie loopt nou niet bepaald voor. SE technisch zwaar ingehaald valt wel mee.
Dat niet elke release een revolutie hoeft te betekenen, snap ik. Alleen worden er door de befaamde Android ontwikkelaars op dit moment de meeste stappen gezet. Als eerste waterdicht, wireless charging, turbo charging etc etc. De software is erg volwassen. Je kan het zo instellen dat je niets hoeft te doen (zoals in iOS) of dat je er van alles mee kan doen (developer). De apps zijn inmiddels minstens net zo goed als die van iOS (was voor mij altijd een groot gemis in Android). Gek maar typerend voorbeeld is de keuze van Apple om de 3,5mm jack weg te halen, maar niet te kiezen voor wireless charing (afaik).

Citaat
Bron please.
Je moet ze gewoon eventjes in je handen hebben gehad. iOS voelt heel erg cluttered op dit moment. Grote icons, je kan weinig apps weghalen etc. Android zonder shell betekent dat je ongeveer elke app eraf kan halen die je niet erop wilt hebben. Clutter is geen issue. Menu's voelen ook overzichtelijker.

En wat ik zei, er zijn op dit moment geen iOS exclusive apps meer die ik zou missen bij een overstap naar Android.

Daarom zei ik ook, even wachten op de Pixel. Kijken of het wat is. Er is geen reden meer om te blijven hangen aan Apple. Als het een beter product is, prima. Gewoon doen. Maar als de Pixel een beter product blijkt te zijn, stap ik gelijk over.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #3595 Gepost op: 29 september 2016 - 09:59:53
Ik mag ook weer wat nieuws uitzoeken in november. Zit te kijken naar de Note7, hoewel mijn Xperia Z3 eigenlijk nog prima voldoet. Misschien gewoon eens geen nieuwe telefoon nemen. Software is prima, camera wordt na twee jaar wel iets minder, ik denk door zeer fijne vervuiling op de lens? Hardware begint wel sporen te vertonen en de telefoon is sowieso erg gevoelig voor vallen. Snelheid is nog prima in orde en de batterijduur is volgens mij onovertroffen. Haal met gemak twee volle dagen, zelfs bij intensief gebruik.

Oris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #3596 Gepost op: 29 september 2016 - 10:06:28
Mijn Xperia Z2 was ook nog prima (top toestel), toch een paar maanden geleden overgestapt naar Galaxy S7 Edge. Geen spijt van gehad.

Laurens

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • omnidata
GSM
Reactie #3597 Gepost op: 29 september 2016 - 10:42:26
@Mickey, de note doet boem

Maar een telefoon is een gebruiksvoorwerp en moet tegen een stootje kunnen.

Maar de concurrentie kan dit ook niet.

Alleen worden er door de befaamde Android ontwikkelaars op dit moment de meeste stappen gezet. Als eerste waterdicht, wireless charging, turbo charging etc etc.

Sonim heeft al jaren waterdichte toestellen. Ik heb ook ooit Sony's en Nokia's gehad die waterproof waren, sowieso worden altijd de meeste stappen gezet door de concurrenten van Apple, aangezien Apple normaliter maar 1 release moment heeft per jaar.

Je moet ze gewoon eventjes in je handen hebben gehad. iOS voelt heel erg cluttered op dit moment. Grote icons, je kan weinig apps weghalen etc. Android zonder shell betekent dat je ongeveer elke app eraf kan halen die je niet erop wilt hebben. Clutter is geen issue. Menu's voelen ook overzichtelijker.

Dat is natuurlijk opinie, mijn S7 draait ook Android zonder shell en ik vind iOS toch minder cluttered, minder hapering, misschien gewenning.

En iOS loopt op de 7 neukend snel. Komt vooral omdat hetgeen wat bij Apple de laatste jaren goed loopt de chipdivisie is.
Ze zitten nog op 16nm i.pv. Samsung 14nm maar de performance is best wel absurd.

Lewis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Wat een enorme winnaar is hij toch!

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
GSM
Reactie #3599 Gepost op: 03 oktober 2016 - 23:01:07
SE mooiste

Ook gekocht vandaag.. 6s past niet in m'n broekzak