Inleiding
In dit topic kun je je inzending plaatsen, ik zal de inzending als deze voldoet aan de regels opnemen in de OP. Later, wannneer de inschrijfronde afgelopen is (20 september 2009) komt er een poll en kunnen we gaan stemmen (van 20 september 2009 tot 20 oktober 2009).
Spelregels:Je kan één inzending doen per categorie, je kan in iedere categorie meedoen mits de schoen in die categorie hoort. Een inzending bestaat uit maximaal 2 foto's van het paar schoenen (beide maximaal 800x600 pixels), maximaal 200 woorden onderbouwing waarom jouw schoen moet winnen [optioneel], de foto's
moeten nieuw zijn en 'uniek', dus foto's opnieuw posten of van websites en weblogs plukken is verboden. Tevens mag je niet met hetzelfde paar schoenen als vorig jaar aan de strijd deelnemen. Met diskwalificatie als straf, jouw inzending doet niet mee in de poll. Klikken mag.
MonkstrapEen variatie op de derby, alleen zit er werkende gesp op schoen ipv veters.
InzendingenIn volgorde van posten:

Leest: 337
Stijl: tierelantijn

De Santoni 7553 in taupe suede
De inzending voor 2009 : mijn John Lobb Fould

Net binnen uit Italië, dus meteen maar even een paar foto's gemaakt .
Fratelli Rossetti

Nou, kansje wagen. Mijn favoriete werkschoenen, Sergio Rossi's.

Kunnen een poetsbeurt gebruiken, maar had ik even geen zin in, blijven werkschoenen 
Met gepaste trots, hierbij mijn inzending voor de monkstrap categorie.
Sutor Mantellassi:

VerzoekBlijf een beetje ontopic en meld je als er problemen zijn bij mij per pm. Ik zal niet meedoen en blijf onafhankelijk.