Auteur Topic: Casual schoenen  (57919 keer gelezen)

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Casual schoenen
Reactie #75 Gepost op: 14 februari 2005 – 17:01:19
Een Botticelli ?(limitid edition)andere botti's zijn hoger segment

FFW

  • Gast
Casual schoenen
Reactie #76 Gepost op: 14 februari 2005 – 17:05:51
Ze hadden zaterdag nog uitverkoop bij botticelli in de PC, dus misschien zit daar nog wat voor je tussen. Ik zelf ben niet zo gek van het merk, maar smaken verschillen.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Casual schoenen
Reactie #77 Gepost op: 14 februari 2005 – 19:21:13
Citaat van: "Quattroporte"
Ik ben op zoek naar een zomerschoen.
Liefst Italiaans, casual maar wel net.

Prijs ongeveer € 160,-
Merk maakt niet uit, maar kwaliteit wel (waar ik dus weinig verstand van heb, wat kan ik krijgen voor dat geld?)

Iemand ideeλn ?

Voor dat geld zijn er denk ik geen mooie Italiaanse schoenen te koop.

FFW

  • Gast
Casual schoenen
Reactie #78 Gepost op: 14 februari 2005 – 19:33:10
Laatst heb ik een paar mantelassi's gekocht voor 125 euro. Je moet maar net even iets moois tegen komen in de uitverkoop. Maar in de nieuwe collectie is het denk ik moeilijk om voor 160 euro een mooi paar italiaanse/engelse schoenen te vinden. Je zit dan eerder bij merken als van Bommel en van Lier of zo.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Casual schoenen
Reactie #79 Gepost op: 14 februari 2005 – 19:49:29
Citaat van: "FFW"
Laatst heb ik een paar mantelassi's gekocht voor 125 euro. Je moet maar net even iets moois tegen komen in de uitverkoop. Maar in de nieuwe collectie is het denk ik moeilijk om voor 160 euro een mooi paar italiaanse/engelse schoenen te vinden. Je zit dan eerder bij merken als van Bommel en van Lier of zo.

Precies, en aangezien hij op zoek is naar zomerschoenen wordt het denk ik moelijk.

guest45

  • Gast
Casual schoenen
Reactie #80 Gepost op: 14 februari 2005 – 20:02:25
Bij ons in de stad is een winkel gestopt met redwood...italiaanse schoenen in prijsklasse van vB...alles nu weg voor 45e/paar

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Casual schoenen
Reactie #81 Gepost op: 14 februari 2005 – 22:10:28
De Limitid edition vind ik ook niet bijzonder, maar heb zelf een paar hele mooie laarzen van 2 seizoenen geleden..

Jason

  • Gast
Casual schoenen
Reactie #82 Gepost op: 14 februari 2005 – 22:21:28
als je een bijzondere maat hebt kan je bij van den assem kijken misschien ligt er nog wat

FFW

  • Gast
Casual schoenen
Reactie #83 Gepost op: 14 februari 2005 – 22:30:58
Ik heb een paar tods, met een doorlopende rubberen zool. Ze zijn misschien niet het meest modieus maar ik heb zu nu 5 jaar ofzo. Dus misschien is dat wat voor je, moet je wel rekenen op zo'n 200 E.
Ze hebben bij Herman's in Utrecht een paar geweldige mocassins van santoni staan, ik kan geen betere besteding van 600E verzinnen. Maar die liggen misschien dan net buiten je budget

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Casual schoenen
Reactie #84 Gepost op: 14 februari 2005 – 23:29:11
Citaat van: "FFW"
Ik heb een paar tods, met een doorlopende rubberen zool. Ze zijn misschien niet het meest modieus maar ik heb zu nu 5 jaar ofzo. Dus misschien is dat wat voor je, moet je wel rekenen op zo'n 200 E.
Ze hebben bij Herman's in Utrecht een paar geweldige mocassins van santoni staan, ik kan geen betere besteding van 600E verzinnen. Maar die liggen misschien dan net buiten je budget

Vorige week nog even gekeken naar de nieuwe collectie Tod's (was nog maar een klein deel binnen), maar je moet rekenen op minimaal 250 euro.

guest45

  • Gast
Casual schoenen
Reactie #85 Gepost op: 17 februari 2005 – 14:56:09
Weet iemand waat Pantofola d'oro te koop is in nederland? Ik zoek hippe hockeyschoenen :)

Huey

  • Gast
Casual schoenen
Reactie #86 Gepost op: 17 februari 2005 – 15:05:38
Citaat van: "Chris"
Weet iemand waat Pantofola d'oro te koop is in nederland? Ik zoek hippe hockeyschoenen :)

Sartoria in Naarden :)

Ze hebben een verdomd goede collectie ;)

guest45

  • Gast
Casual schoenen
Reactie #87 Gepost op: 17 februari 2005 – 15:06:23
wat voor profiel hebben die schoenen daar?

Huey

  • Gast
Casual schoenen
Reactie #88 Gepost op: 17 februari 2005 – 15:08:52
Citaat van: "Chris"
wat voor profiel hebben die schoenen daar?
'
Geen flauw idee :)

Kijk er eigenlijk nooit naar. Bedoelde meer dat Sartoria gewoon veel merken in huis heeft (Barbera, Barba, Finamore, Caruso, Kiton, Canali, Santoni, Tod's, Pantofolo d'Oro, C.P. Company, Stone Island volgens mij en nog wat accessoires, zoals L.C.A. sets en JP Originals dassen enzo.

guest45

  • Gast
Casual schoenen
Reactie #89 Gepost op: 17 februari 2005 – 15:11:15
zal eens kijken als in in de buurt ben :roll:

vind zelf deze mooi maar ze hebben te grote noppen voor kunstgras
....aangezien wij de mooiste velden van nederland hebben.....(ja echt!)