Auteur Topic: Suitsupply-schoenen  (141415 keer gelezen)

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Suitsupply-schoenen
Reactie #135 Gepost op: 15 oktober 2010 - 19:13:27
Is een regelrechte kopie van de Barrett loafer.

De SuitSupply schoen is volgens mij een stuk slanker dan de Barrett loafer. Het is een betrekkelijk lange en slanke schoen.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #136 Gepost op: 15 oktober 2010 - 19:41:44
Schoenen voelen heeeeeeeeeel licht aan en het leer is erg dun. Ik zou er niet teveel van verwachten qua comfort, ondersteuning en levensduur
Be yourself no matter what they say

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #137 Gepost op: 15 oktober 2010 - 20:22:06
Schoenen voelen heeeeeeeeeel licht aan en het leer is erg dun. Ik zou er niet teveel van verwachten qua comfort, ondersteuning en levensduur

Die indruk krijg ik ook. Toch zijn de leesten best mooi. Het is volgens geen schoen om jaren op vooruit te kunnen, maar als seizoensschoen (misschien zelfs twee) denk ik dat je er behoorlijk mee vooruit komt.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #138 Gepost op: 15 oktober 2010 - 20:24:46
Ziet er mooi uit dat wel. Mooi om mee te beginnen.
Be yourself no matter what they say

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #139 Gepost op: 16 oktober 2010 - 01:26:07
Hebben wel een rubber zool
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #140 Gepost op: 16 oktober 2010 - 08:09:16
Gedeeltelijk mag ik hopen, zo'n winterzool zeg maar.
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #141 Gepost op: 16 oktober 2010 - 09:28:45
Nee compleet
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

juanito

• Bekijk profiel
Reactie #142 Gepost op: 25 oktober 2010 - 19:57:10
Zelf vorig jaar december een paar bruine suede halfhoge schoenen aangeschaft. Ondanks de lage prijs vind ik het nog teveel geld. Suede wordt al bijna glad als je er naar kijkt, erg lichte schoen en het leer voelt aan als papier. Wat mij betreft geen aanrader.

De leestvorm is wel mooi slank.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #143 Gepost op: 25 oktober 2010 - 21:32:01
De leestvorm is wel mooi slank.

Dat viel mij ook al op toen ik voor de gein eens een schoen paste daar. Vond het leer er inderdaad niet echt denderend uit zien, maar ik heb behalve jou nog niet veel andere bezitters van Susu-schoenen hier hun onvrede over de leerkwaliteit horen uiten.
You can buy clothes, but you can't buy style

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #144 Gepost op: 25 oktober 2010 - 23:06:13
.....
..., maar ik heb behalve jou nog niet veel andere bezitters van Susu-schoenen hier hun onvrede over de leerkwaliteit horen uiten.

Dat werd, verdomme, eens tijd.
Het is maar hoe je het bekijkt..

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #145 Gepost op: 26 oktober 2010 - 09:31:48
Het topic doorbladerend zag ik dat Marijn z'n schoenen bijna 11 maanden heeft, misschien kan hij zijn ervaringen over de kwaliteit van de schoen eens posten.
You can buy clothes, but you can't buy style

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #146 Gepost op: 26 oktober 2010 - 09:55:19
Deze schoenen heb ik ook. Gekocht in het voorjaar. Het klopt dat het leer niet van bijzonder hoge kwaliteit is. Suede is dun, beschadigt snel. Ze vallen erg klein. Ik heb maat 8,5 maar heb van deze schoenen maat 7,5. Ik heb er redelijk veel op gelopen. Ze zijn mooi slank van vorm, maar ik zal volgend jaar wel weer op zoek gaan naar andere loafers. Omdat ik nogal lang ben vind ik de verhouding met deze kleine maat schoen niet kloppen.

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Reactie #147 Gepost op: 26 oktober 2010 - 12:37:51
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat in de 11 maanden dat ik deze schoenen heb, ik ze max 15 x heb aangehad. Schoenen zien er dan ook nog erg goed uit. Dat de leerkwaliteit niet zo bijzonder is, klopt. Volgens mij is de prijs daar een redelijke afspiegeling van. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze wel prima vind lopen. Pasvorm is voor mij erg goed, voetbed erg zacht en in lopen is absoluut niet nodig geweest. Zodra ik terug ben in NL zal ik eens foto's schieten om te laten zien hoe ze er uit zien na 1 jaar.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #148 Gepost op: 28 oktober 2010 - 22:50:20
Vandaag weer mijn suede monks aangehad. Behalve een paar kleine kale plekjes op de neus nog steeds naar tevredenheid. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen "sf-merken" bezit en dus niet een goed vergelijk kan maken. Ik draagze ongever 2x per week voor een aantal maanden (6/7).

Ik zal morgen foto's maken.
if i stop lying i just disappoint you

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #149 Gepost op: 28 oktober 2010 - 22:54:54
Sla je slag bij Frans, HGW!
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford