Auteur Topic: [Webstore] Virtual Clothes Horse  (18777 keer gelezen)

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Webstore] Virtual Clothes Horse
Reactie #30 Gepost op: 06 januari 2005 - 22:52:36
Ik zat eerder aan omvang te denken dan aan lengte vwb Amerikanen ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #31 Gepost op: 06 januari 2005 - 22:54:25
Citaat van: "Nexus"
Ik zat eerder aan omvang te denken dan aan lengte vwb Amerikanen ;)
Ja die omvang is vaak groot.Dat zie je ook wel aan de maten die aangeboden worden op het net.De meeste maten zijn toch wel boven de 50.

Krishan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #32 Gepost op: 07 januari 2005 - 19:09:15
Gegeven het feit dat Fabio een 3200 GT rijdt en Luigi cruised in een Fiat 500 neem ik aan dat Luigi NOG kleiner is :)

Dat is inderdaad waar Gusto.. als je op ebay kijkt is het maar al te vaak 50+..

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #33 Gepost op: 07 januari 2005 - 19:28:34
Citaat van: "Krishan"
Gegeven het feit dat Fabio een 3200 GT rijdt en Luigi cruised in een Fiat 500 neem ik aan dat Luigi NOG kleiner is :)

Dat is inderdaad waar Gusto.. als je op ebay kijkt is het maar al te vaak 50+..
Al loop je al die sites af de maten zijn altijd te groot .....heb zelf maat 48 en dat vind je daar niet zoveel.

Huey

• Gast
Reactie #34 Gepost op: 20 mei 2005 - 00:46:39
Iets voor FFW??? Een Borrelli op virtualclotheshorse.com

Euro Sizing : 56R
Retail Price : $3,375.00
Your Price: $832.50

Volgens mij is dat een discount van ruim 75%...

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #35 Gepost op: 20 mei 2005 - 09:08:42
Voor maat 48 (heb ik zelf ook) kun je eens kijken op:

http://www.marketworks.com/store/shop.asp?sid=200501200452100000000076212756&sfid=39207&cmd=shop&c=342018

Veel attolini. Ook in 48. Niet letten op de rode kruisjes/groene vinkjes. Eigenlijk is alles wat op de site staat in voorraad. Heb dat vorige week nagevraagd. Deze aanbieder adverteert ook met een deel op ebay.
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

kaasvent

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #36 Gepost op: 20 mei 2005 - 09:45:47
Citaat van: "Krishan"
Waar je bij dit soort dingen ook op moet letten is het zogenaamde verschil tussen pakken die voor de europese markt zijn gemaakt en die voor de amerikaanse markt zijn gemaakt. Deze laatsten vallen toch wat ruimer.. zelfs de Borrelli's en Attolini's. Ik heb hier het een en ander over gelezen op styleforum.net, het ging over de verkoper 'the worlds finest'. Hier was namelijk een van de leden van het forum op bezoek geweest en deze verkoper beschikt over een groot assortiment van beide merken. Aldaar liet hij ook aan het betreffende lid zien wat de verschillen waren tussen de amerikaanse en de europese versies. Ik zal later proberen de link te achterhalen

Moet je ook mee oppassen in NL. Sommige zaken hebben van merk X de "amerikaanse" pasvorm. Viel me op bij Kool met een Zegna hemd, dat-ie voor geen meter zat (schouders halverwege de elleboog), vond ik raar want ze zitten mij doorgaans wel goed. Bleek bij navraag Amerikaanse pasvorm te zijn. Weet niet of je dat ergens op een labeltje kan zien of zo trouwens?

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #37 Gepost op: 01 september 2007 - 21:58:48
Kijkt iemand hier nog wel eens op, of doet iemand hier wel eens iets mee??

Huey

• Gast
Reactie #38 Gepost op: 02 september 2007 - 00:54:40
Citaat van: "ruby tuesday"
Kijkt iemand hier nog wel eens op, of doet iemand hier wel eens iets mee??

Je kunt er gerust iets kopen. Altijd goed gegaan. Vind alleen dat er niet zo veel op staat de laatste tijd.

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #39 Gepost op: 03 september 2007 - 10:25:35
Ik koop er ook geregeld wat, is tot nu toe altijd goed gegaan. Primeurtjes en speciale kortingen komen vrijwel altijd op styleforum.net te staan, de mooie dingen worden er dan snel tussenuit gevist.

Ik wacht nu op 2 bestellingen, alleen ben ik bang dat het nu bij de douane ligt  (dat is dus wel een risico)

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #40 Gepost op: 03 september 2007 - 12:09:09
Citaat van: "Alex"
Ik koop er ook geregeld wat, is tot nu toe altijd goed gegaan. Primeurtjes en speciale kortingen komen vrijwel altijd op styleforum.net te staan, de mooie dingen worden er dan snel tussenuit gevist.

Ik wacht nu op 2 bestellingen, alleen ben ik bang dat het nu bij de douane ligt  (dat is dus wel een risico)

ja, gewoon vragen of hij de douaneverklaring wil aanpassen, geen probleem dus. wel doen, dat kan je honderden euros schelen op een borrelli pak...
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #41 Gepost op: 03 september 2007 - 12:10:29
Citaat van: "foto010101"

ja, gewoon vragen of hij de douaneverklaring wil aanpassen, geen probleem dus. wel doen, dat kan je honderden euros schelen op een borrelli pak...

Opzich is dat strafbaar en belastingontduiking. Vraag me af of een bedrijf daar graag aan wil meewerken.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #42 Gepost op: 03 september 2007 - 12:11:25
Citaat van: "Sergio"

Opzich is dat strafbaar en belastingontduiking. Vraag me af of een bedrijf daar graag aan wil meewerken.

ah, niet zo moeilijk doen, genoeg werken daar aan mee :D
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Huey

• Gast
Reactie #43 Gepost op: 03 september 2007 - 12:25:44
Citaat van: "Sergio"

Ik heb een paar keer iets besteld met de vraag of hij GIFT op de doos wilde zetten. Was geen enkel probleem.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #44 Gepost op: 03 september 2007 - 14:10:26
Ik vind dat er vaak leukere dingen opstaan i.t.t. yoox.