Auteur Topic: Mijn trouwpak  (738088 keer gelezen)

Dorian Gray

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Mijn trouwpak
Reactie #1995 Gepost op: 05 april 2013 - 09:30:55
Ik zelf draag voor werk zowel enkel als dubbel. Heb op mijn bruiloft ook dubbele gedragen en het als mooi excuus gebruikt nieuw paar manchetknopen aan te schaffen.

Voor een trouwerij vind ik het ook wel mooi, zeker in combinatie met driedelig pak of jacquet.

Mmntip

• Bekijk profiel
Reactie #1996 Gepost op: 15 april 2013 - 21:03:11
Heren,

Ik ben in de markt voor een trouwpak. Ik wilde in ieder geval kijken bij SuitSupply. Is iemand bekend met hun Suit Up MTM?

Ik wil qua model een meer Engels gesneden pak, en full canvas. Waar zou ik nog meer moeten kijken? Liefst omgeving Den Haag.

Dank!

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1997 Gepost op: 15 april 2013 - 21:05:43
Waar zou ik nog meer moeten kijken?

In de andere draadjes die over pakken, de fit, Suitsupply en MTM gaan. Geen dank.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1998 Gepost op: 15 april 2013 - 21:08:19
Heren,

Ik ben in de markt voor een trouwpak. Ik wilde in ieder geval kijken bij SuitSupply. Is iemand bekend met hun Suit Up MTM?

Ik wil qua model een meer Engels gesneden pak, en full canvas. Waar zou ik nog meer moeten kijken? Liefst omgeving Den Haag.

Dank!

Weet niet wat je budget is, maar Vanita aan de Denneweg in Den Haag kan je een schitterend ongelijmd pak van 'Engelse snit' bezorgen. Denk ongeveer wel de dubbele prijs van Suitsupply MTM. Daarvoor heb je dan wel drie keer de kwaliteit en het comfort. ;-)

Mmntip

• Bekijk profiel
Reactie #1999 Gepost op: 15 april 2013 - 21:16:52
In de andere draadjes die over pakken, de fit, Suitsupply en MTM gaan. Geen dank.

Goh, aardig van je.

Mmntip

• Bekijk profiel
Reactie #2000 Gepost op: 15 april 2013 - 21:17:06
Weet niet wat je budget is, maar Vanita aan de Denneweg in Den Haag kan je een schitterend ongelijmd pak van 'Engelse snit' bezorgen. Denk ongeveer wel de dubbele prijs van Suitsupply MTM. Daarvoor heb je dan wel drie keer de kwaliteit en het comfort. ;-)

Dank!

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2001 Gepost op: 15 april 2013 - 21:18:11
Oger kan dat ook.

Mmntip

• Bekijk profiel
Reactie #2002 Gepost op: 15 april 2013 - 21:19:15
Oger kan dat ook.

Oh, dat wist ik ook niet. Die zit ook in het centrum, dank.

jacq

• Bekijk profiel
Reactie #2003 Gepost op: 16 april 2013 - 23:33:11
Ik ben op zoek naar een jacquet, wil het niet al te duur maken (ongeveer 500 euro zou mooi zijn) maar wil nog wel wat keuze hebben uit verschillende opties (daarom dus geen Suitsupply). Heeft iemand tips voor een winkel in omgeving Zwolle of Groningen??

chrisk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2004 Gepost op: 19 april 2013 - 21:26:55
Ga over een tijdje trouwen. Weet nog niet of ik een gewoon pak of jacquet ga kopen. Suggesties? Thanks!

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2005 Gepost op: 19 april 2013 - 21:45:00
Veul bruiloften.

Staat SF gelinkt met een of andere bruidsmodezaak of zo :twisted:
Be yourself no matter what they say

chrisk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2006 Gepost op: 19 april 2013 - 23:43:14
Nee, seizoenspatroon...

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2007 Gepost op: 22 april 2013 - 13:46:23
Ik ben op zoek naar een jacquet, wil het niet al te duur maken (ongeveer 500 euro zou mooi zijn) maar wil nog wel wat keuze hebben uit verschillende opties (daarom dus geen Suitsupply). Heeft iemand tips voor een winkel in omgeving Zwolle of Groningen??
Niet echt in de buurt maar misschien heb je er toch wat aan. Winkel heet (iets van) gents suit outlet. Hoek Ceintuurbaan en F. Bol.

The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

k0ewl

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2008 Gepost op: 24 april 2013 - 09:04:20
Oh wachten duurt lang. Ben zo benieuwd naar het pak! 16 maart besteld. 7 weken levertijd. Nog heel even wachten \:D/

k0ewl

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2009 Gepost op: 18 juni 2013 - 11:58:47
Oh wachten duurt lang. Ben zo benieuwd naar het pak! 16 maart besteld. 7 weken levertijd. Nog heel even wachten \:D/
Ondertussen al bij Vanita geweest. Ben heel erg tevreden over het uiteindelijke resultaat. Nog een overhemd besteld en dat komt als het goed is deze of volgende week binnen. Dan zal ik ook wel weer gaan passen en een foto maken in vol ornaat. Afgelopen week ook de manchetknopen van mijn vader terug gevonden. Leek mij een leuk detail om mijn vaders manchetknopen van zijn bruiloft te dragen bij die van mij.