Aangezien ik nieuw ben en dus geen EIGEN topic mag openen (helaas) doe ik het maar op deze manier.
Ik ben op zoek naar een nieuw pak, het is een trouwpak (augustus 2012), maar indien mogelijk zou ik het daarna ook nog willen dragen dus ik zal een niet te 'feestelijke' stof moeten kiezen.
*Nu ben ik nogal gespierd en zit dus vast aan de zogenaamde MTM? pakken, standaard confectie past niet.
Ik ben bij een 2 tal winkels geweest, een nette herenmodezaak in mijn woonplaats en bij de 'maatwerk' vestiging van SUSU op de Willemsparkwg in Amsterdam. Beide zaken komen voor een 'maat' 3-delig pak en 'maat' hemd uit op ongeveer € 1.100,- in de door mij (in eerste instantie) gekozen stoffen.
Ik zoek een donkergrijs pak, mooi gesneden om mijn lijf met een glimmertje erin (om het feestelijk te houden) voor de bruiloft.
Als ik 'HET' pak vind en het is enkel voor de bruiloft, dan is dat ook goed, dat gaat voor, maar voor € 1.100,- zou ik het wel fijn vinden als ik het nog eens aan kan, snappen jullie?!
Kortom, ik wil eigenlijk zo min mogelijk uitgeven voor een mooi zittend pak + hemd, ik geef niets om merknamen. Liever van een minder/onbekend bekend 'merk', ALS HET MAAR GOED GEMAAKT IS EN ECHT GOED BIJ MIJN LICHAAM PAST.
Ik heb geen vest budget, als het € 1.100,- moet kosten, dan is dat nu eenmaal zo.

Dus kom maar op maar alle goede adviezen en tips.