Auteur Topic: Damesshirts  (11784 keer gelezen)

Napoleon

  • Gast
Damesshirts
Reactie #45 Gepost op: 08 september 2006 – 12:09:50
jaja sergio, ik had erover heen gelezen...... #-o

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Damesshirts
Reactie #46 Gepost op: 08 september 2006 – 13:21:58
Citaat van: "Napoleon"
jaja sergio, ik had erover heen gelezen...... #-o


het is nog vroeg zeker  :lol:

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Damesshirts
Reactie #47 Gepost op: 08 september 2006 – 13:50:52
Citaat van: "Clay"
Citaat van: "Napoleon"
jaja sergio, ik had erover heen gelezen...... #-o


het is nog vroeg zeker  :lol:


Voor nappie niet, hij is net thuis  :lol:

Papageno

  • Gebruiker
  • Berichten: 179
    • Bekijk profiel
Damesshirts
Reactie #48 Gepost op: 08 september 2006 – 15:45:47
Citaat van: "Sergio"
Ik ken toch heel wat dames die maar wat graag maatwerk overhemden zouden willen hebben..


Mijn vrouw incluis..
Ze is wat lang voor een standaard maat 40. En elke keer een blote rug of buik vind ze niet leuk.
Daarnaast is het zo dat de stretch overhemden nog wel eens de borsten willen accentueren (zelden gewenst).

Als zij weer normaal is (zijnde bevallen en in normale proporties) dan doe ik haar een maatshirt cadeau. Dus adressen zijn welkom (regio Utrecht).

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Damesshirts
Reactie #49 Gepost op: 08 september 2006 – 16:14:14
Citaat van: "Reemer"
Citaat van: "Sergio"
Ik ken toch heel wat dames die maar wat graag maatwerk overhemden zouden willen hebben..


Mijn vrouw incluis..
Ze is wat lang voor een standaard maat 40. En elke keer een blote rug of buik vind ze niet leuk.
Daarnaast is het zo dat de stretch overhemden nog wel eens de borsten willen accentueren (zelden gewenst).

Als zij weer normaal is (zijnde bevallen en in normale proporties) dan doe ik haar een maatshirt cadeau. Dus adressen zijn welkom (regio Utrecht).


 :lol: Snap wat je bedoelt, wel grappig geformuleerd

Immanuel

  • Gast
Damesshirts
Reactie #50 Gepost op: 08 september 2006 – 16:53:41
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "Reemer"
Citaat van: "Sergio"
Ik ken toch heel wat dames die maar wat graag maatwerk overhemden zouden willen hebben..


Mijn vrouw incluis..
Ze is wat lang voor een standaard maat 40. En elke keer een blote rug of buik vind ze niet leuk.
Daarnaast is het zo dat de stretch overhemden nog wel eens de borsten willen accentueren (zelden gewenst).

Als zij weer normaal is (zijnde bevallen en in normale proporties) dan doe ik haar een maatshirt cadeau. Dus adressen zijn welkom (regio Utrecht).


 :lol: Snap wat je bedoelt, wel grappig geformuleerd


mazzarelli maakt cttb damesshirts, op maat een vriendin van me heeft er eentje besteld bij wijze van proef, ik zal vragen of t op de foto mag.