Mijn Arca's waren indertijd minder van prijs.
Lijkt me ook ja. Zou ook graag zoveel schoenen willen maar ik heb moeilijke voetjes... Ben al blij als ik één paar goed zitten schoenen vind. Hoewel, dat is dan relatief goed zitten voor RTW. Eigenlijk moet ik aan de maatschoenen maar vind maar eens een goede maatschoenmaker (dat is nog te doen) die ook naar je smaak kan maken/ontwerpen (zeer moeilijk).
Citaat van: "gusto napolitano"Mijn Arca's waren indertijd minder van prijs.Heb je die in de uitverkoop daar gekocht of was het de normale prijs? Zo wordt een tripje naar Parijs steeds aantrekkelijker namelijk.
Citaat van: "Sergio"Citaat van: "gusto napolitano"Mijn Arca's waren indertijd minder van prijs.Heb je die in de uitverkoop daar gekocht of was het de normale prijs? Zo wordt een tripje naar Parijs steeds aantrekkelijker namelijk.SF meet in Parijs organiseren? 's Ochtends Charvet, 's middags Corthay en Berluti om daarna te eten bij Guy Savoy
Citaat van: "Sergio"Lijkt me ook ja. Zou ook graag zoveel schoenen willen maar ik heb moeilijke voetjes... Ben al blij als ik één paar goed zitten schoenen vind. Hoewel, dat is dan relatief goed zitten voor RTW. Eigenlijk moet ik aan de maatschoenen maar vind maar eens een goede maatschoenmaker (dat is nog te doen) die ook naar je smaak kan maken/ontwerpen (zeer moeilijk).Schoenen kunnen ook aangepast worden, gebeurt voor mij ook. Inlegzooltjes naar maat en de achterkant aanpassen is voor mij het verschil tussen brogues en blootsvoets.
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Huey"Ik vind het een fantastische kleur, maar ík kan 't niet dragen Beter de aubergine nemen Is een prachtige schoen Gusto. Als ik mijn EGs op ga halen ga ik gelijk een nieuw paar schoenen bestellen in Aubergine Vind het wel jammer dat Sir Max geen Corthay verkoopt, maar ik wil binnenkort even een dagje heen en weer naar Parijs met de TGV. Moet alleen nog even iemand vinden die mee gaat
Citaat van: "Huey"Ik vind het een fantastische kleur, maar ík kan 't niet dragen Beter de aubergine nemen
Ik vind het een fantastische kleur, maar ík kan 't niet dragen
Citaat van: "Huey"Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Huey"Ik vind het een fantastische kleur, maar ík kan 't niet dragen Beter de aubergine nemen Is een prachtige schoen Gusto. Als ik mijn EGs op ga halen ga ik gelijk een nieuw paar schoenen bestellen in Aubergine Vind het wel jammer dat Sir Max geen Corthay verkoopt, maar ik wil binnenkort even een dagje heen en weer naar Parijs met de TGV. Moet alleen nog even iemand vinden die mee gaat Kun je ook gelijk langs Aubercy en C&J daar hebben we intressante uren door gebracht.
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Huey"Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Huey"Ik vind het een fantastische kleur, maar ík kan 't niet dragen Beter de aubergine nemen Is een prachtige schoen Gusto. Als ik mijn EGs op ga halen ga ik gelijk een nieuw paar schoenen bestellen in Aubergine Vind het wel jammer dat Sir Max geen Corthay verkoopt, maar ik wil binnenkort even een dagje heen en weer naar Parijs met de TGV. Moet alleen nog even iemand vinden die mee gaat Kun je ook gelijk langs Aubercy en C&J daar hebben we intressante uren door gebracht.Ben je ook bij Dimitri geweest van C&J?
Bij bezoek Corthay vriend zijn maatwerk schoenen afgehaald.........