Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Merlino"Heeft Gusto die PS schoenen niet?Nee.... ik weet wel dat Lava in rotterdam ook Paul Smith verkoopt.Schoenen zien er kwalitatief wel goed uit.Zijn de schoenen van PS eigen productie?
Citaat van: "Merlino"Heeft Gusto die PS schoenen niet?Nee.... ik weet wel dat Lava in rotterdam ook Paul Smith verkoopt.Schoenen zien er kwalitatief wel goed uit.
Heeft Gusto die PS schoenen niet?
Wow, die schoen van PS is echt super mooi. Misschien een keertje kijken! Waar zijn de schoenen van PS in A'dam, Utrecht, of Den Haag te koop, anyone?
Citaat van: "Rogier"Wow, die schoen van PS is echt super mooi. Misschien een keertje kijken! Waar zijn de schoenen van PS in A'dam, Utrecht, of Den Haag te koop, anyone?www.exclusiefwinkelen.nlSowieso Local Service in A'dam heeft schoenen in de collectie zitten.
Citaat van: "Vodka"Citaat van: "Rogier"Wow, die schoen van PS is echt super mooi. Misschien een keertje kijken! Waar zijn de schoenen van PS in A'dam, Utrecht, of Den Haag te koop, anyone?www.exclusiefwinkelen.nlSowieso Local Service in A'dam heeft schoenen in de collectie zitten.Niet deze
Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Merlino"Heeft Gusto die PS schoenen niet?Nee.... ik weet wel dat Lava in rotterdam ook Paul Smith verkoopt.Schoenen zien er kwalitatief wel goed uit.Zijn de schoenen van PS eigen productie?Het schijnt in ieder geval wel zo te zijn dat StefanoBi de meeste Berluti´s maakt!!
Vind deze ook erg mooi.[]http://www.souliers.net/new/images/stories/breves/pat_fabien.jpg[/]
Die wil ik misschien kopen. Ik heb alleen geen idee wat ze kosten, ben een beetje bang dat dit mijn budget te boven gaat (saint crispin's)