Ja ik was daar gisteren...........het is een merk wat jullie absoluut niet mooi vinden meestal krijg je dit soort tekens te zien :r
Ja het is wat thmeky
Als ze bij Lava stonden weet ik opeens welke het zijn... Heb ze ook even gepast dacht ik... waren te smal..
Gusto, zoals de schoenen op de foto staat vind ik ze niet zo heel mooi. Beetje een vieze kleur bruin. Maar trek je niet teveel aan van mijn mening (!) zo te lezen vind het merendeel ze hier wel mooi
Citaat van: "Vortex"Gusto, zoals de schoenen op de foto staat vind ik ze niet zo heel mooi. Beetje een vieze kleur bruin. Maar trek je niet teveel aan van mijn mening (!) zo te lezen vind het merendeel ze hier wel mooi Ja maar jij bent ook Santoni gewend
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Vortex"Gusto, zoals de schoenen op de foto staat vind ik ze niet zo heel mooi. Beetje een vieze kleur bruin. Maar trek je niet teveel aan van mijn mening (!) zo te lezen vind het merendeel ze hier wel mooi Ja maar jij bent ook Santoni gewend Hehe en sinds kort C&J Wakefield (wat een beaties) {|=