vooral die eerste 2 errg mooi!
Die bovenste zou ik nog dragen ook, als ik ze gratis zou krijgen
ik die 3e wel, wat voor schoenen zijn het?
Citaat van: "Eli"ik die 3e wel, wat voor schoenen zijn het?Van verschillende franse schoenmakers, sommige zijn nog goed betaalbaar ook!
Citaat van: "Vortex"Citaat van: "Eli"ik die 3e wel, wat voor schoenen zijn het?Van verschillende franse schoenmakers, sommige zijn nog goed betaalbaar ook!Hoeveel betaal je voor een paar Kiton's dan als ik vragen mag? ik vind vanaf 750 euro ERG duur worden, heb een beperkt budget, ik moet ook nog de kwantitait in het oog houden
Citaat van: "Eli"Citaat van: "Vortex"Citaat van: "Eli"ik die 3e wel, wat voor schoenen zijn het?Van verschillende franse schoenmakers, sommige zijn nog goed betaalbaar ook!Hoeveel betaal je voor een paar Kiton's dan als ik vragen mag? ik vind vanaf 750 euro ERG duur worden, heb een beperkt budget, ik moet ook nog de kwantitait in het oog houden Van wat ik op AskAndy heb gelezen moet je rekenen op zo'n 2000-2300 USD voor de afgebeelde Kitons (1e batch foto's).De franse schoenen (2e batch foto's) beginnen bij 300 tot zo'n 520 Euro's.
Ja, kijk maar op www.altanbottier.com . Ze zitten alleen in Parijs, mooi excuus dus om daar eens goed de toerist uit te hangen