Citaat van: "gusto napolitano"Toen ik er laatst binnen was zag ik de normale suede instappers voor 285 euro is wel redelijk van prijs dacht ik zo.Vind ik ook, voor suede instappers is mijn max toch wel zo'n €150. Ik zie instappers nl. nog als seizoensschoenen (dus jaartje dragen en op)
Toen ik er laatst binnen was zag ik de normale suede instappers voor 285 euro is wel redelijk van prijs dacht ik zo.
Deze die Gusto postte zijn vet
Citaat van: "Grintoso"[/quoteKlopt het dat dit Santoni's zijn? Kan het mij namelijk haast niet voorstellen, wist niet dat ze bij Santoni ook dit soort schoenen maken.Zijn inderdaad Santoni's uit het zomerprogramma van vorig jaar. Binnenkort komen er meer op deze leest (Santana). Heerlijke schoenen om blootsvoets mee te lopen. Ook prettig geprijsd.
Klopt het dat dit Santoni's zijn? Kan het mij namelijk haast niet voorstellen, wist niet dat ze bij Santoni ook dit soort schoenen maken.
Zijn inderdaad Santoni's uit het zomerprogramma van vorig jaar. Binnenkort komen er meer op deze leest (Santana). Heerlijke schoenen om blootsvoets mee te lopen. Ook prettig geprijsd.
Citaat van: "Grintoso"Zijn inderdaad Santoni's uit het zomerprogramma van vorig jaar. Binnenkort komen er meer op deze leest (Santana). Heerlijke schoenen om blootsvoets mee te lopen. Ook prettig geprijsd.Ze zijn erg fraai. Als er een nieuwe collectie van deze schoenen is, zou jij het dan misschien kunnen posten? Wat zouden zulke schoenen moeten kosten en wat is een winkel waar ze deze schoenen verkopen?
Citaat van: "Grintoso"Klopt het dat dit Santoni's zijn? Kan het mij namelijk haast niet voorstellen, wist niet dat ze bij Santoni ook dit soort schoenen maken.