Hallo,
Ben nieuw hier, hoop dat het niet erg is een even niet aangesneden onderwerp terug op te rakelen in plaats van een nieuw aan te maken?
Ik kocht vorige week Woensdag een paar groene suede schoenen met het einde van de soldenperiode bij ons in België in Brussel. Heb bijgaande spray voor dit type schoenen gekocht en aangebracht. Daarna heb ik ze 3 keren aangehad, waarvan 1 er jammer genoeg bij beide modder was opgekomen. Niet hallucinant veel en niet overal, maar goed.
Heb de modder er af geveegd zoals ik online vond wanneer alles droog was maar op de meeste plekken bleef er nogla verkleuring achter (aangekoekte modder, dacht ik). Heb de schoenen binnengebracht bij een schoenenmaker die ook reiniging doet en product/speciale borstel er voor heeft.
Heb ze nu teruggekregen, heb ze dus nog maar een weekje, maar er blijven verkleuringen opzitten op bepaalde plekken, vooral de voorkant en de randen waar de modder dus het meeste moet aangeraakt hebben. Bij 1 achterkant aan de linkerkant heb ik het ook voor dat de stof een stuk meer naar boven komt dan bij de rest, wat nogal opvalt en lijkt alsof de schoenen al een hele tijd meedraaien.
Valt tegen zoiets iets te doen? Kan eventueel een foto proberen posten als het helpt.