Auteur Topic: Adressen voor dameskleding  (23427 keer gelezen)

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Adressen voor dameskleding
Reactie #45 Gepost op: 06 januari 2005 - 23:22:35
Citaat van: "Chris"
Citaat van: "Vodka"

14 en nu al Etro, Iceberg en Custo Barcelona  :o

Ook @ Gusto&Wizz

Iets mis met die merken voor meisjes van 15-20? Die moeten zich echt niet te tuttig gaan kleden imho.

Ik associeer helaas bloeses vaak bij ietswat gezette kak studentes met bootschoenen...die dragen (hier iig) het vaakst bloesen.
Beetje de uitzondering die de regel bevestigd. Een slank gesneden bloes is wel erg mooi op een slank maar weelderig gevormd poppetje :lol:

@Monique

Wat vind jij van deze kleding?

Ik doelde meer op de prijs van die merken. Etro is ronduit duur en omdat op je 14, als je nog vol aan het puberen bent te dragen. Meisjes van die leeftijd moet zich idd niet te truttig kleden, daar ben ik het helemaal mee eens :D
Sailing, an expensive way to travel for free"

guest45

• Gast
Reactie #46 Gepost op: 06 januari 2005 - 23:31:43
Oow...ik heb een neusje voor uitverkoop en aanbiedingen en daar maakt ijn zusje gebruik van (mij op "onderzoek" in a'dam uitsturen terwijl zij daar cello les heeft)
Ik kan me eigelijk niet herinneren dat zij ooit het volle pond betaald heeft voor een "duur" kledingsstuk...

Stijlkoning

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #47 Gepost op: 20 januari 2005 - 00:49:17
Citaat van: "gusto napolitano"
Ook bij de vrouwen wil het nog niet lukken om zich goed te kleden.Maar de laatste tijd gaat het alweer een stuk beter.We zijn nog teveel een land van de casual kleding zowel voor mannen als voor vrouwen.

Van een vrouw in een mantelpakje wordt ik ook warm noch koud van. Liever een vrouwlijke vrouw ipv eentje die in mannenkleding loopt.

:D

Beste Vodka,

Dat ben ik niet op voorhand met je eens. Was het niet BB, misschien wel de mooiste vrouw aller tijden, die op haar sexiest gekleed, mannenshirts droeg?
En voor de oudjes onder ons:
Marlene Dietrich schijnt in haar tijd vele mannen het hoofd op hol te hebben gebracht in haar zwarte smoking van het gerenommeerde kleermakershuis Knize uit Wenen.
empre scarpe inglese!
Ignatious Joseph

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #48 Gepost op: 20 januari 2005 - 11:42:27
Citaat van: "Stijlkoning"

Beste Vodka,

Dat ben ik niet op voorhand met je eens. Was het niet BB, misschien wel de mooiste vrouw aller tijden, die op haar sexiest gekleed, mannenshirts droeg?
Marlene Dietrich schijnt in haar tijd vele mannen het hoofd op hol te hebben gebracht in haar zwarte smoking van het gerenommeerde kleermakershuis Knize uit Wenen.

* betuigt adhsie met Stijlkoning. Er is toch weinig mooiers dan een dame 's ochtends na het douchen alleen in mijn witte Borrelli en een paar witte sokjes te zien rondstappen in mijn huiskamer

Knize, daar komt ook de klassieke geurlijn Knize Ten vandaan.....
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Monique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #49 Gepost op: 20 januari 2005 - 12:59:08
@Monique

Wat vind jij van deze kleding?
Citaat
ow zag het net pas..

ik vind idd dat je je niet te tuttig moet kleden want dat is meer voor oudere vrouwen vind ik, hoewel klassiek soms erg leuk staat vooral gecombineerd met iets hippers.
ben zelf nog niet erg over mijn eigen stijl uit ligt ook een beetje aan de mood waarin ik ben als ik ga winkelen haha :lol:
et charme kun je je een kwartiertje redden. Daarna moet je iets te zeggen hebben.

H. Jackson Brown Jr

Monique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #50 Gepost op: 20 januari 2005 - 13:00:17
ow piep verkeerd gequote... :oops:  ik snap dat ook nog niet helemaal
haha nouja ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoelde.. :)
et charme kun je je een kwartiertje redden. Daarna moet je iets te zeggen hebben.

H. Jackson Brown Jr

Stijlkoning

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #51 Gepost op: 20 januari 2005 - 18:53:02
Citaat van: "Solitarias"

Beste Vodka,

* betuigt adhsie met Stijlkoning. Er is toch weinig mooiers dan een dame 's ochtends na het douchen alleen in mijn witte Borrelli en een paar witte sokjes te zien rondstappen in mijn huiskamer

Ik wou dat ik er een keer bij kon zijn, want dat moet wel een fantastisch  plaatje geven.... :oops:

Inderdaad, helemaal juist!  Knize Ten is de klassieke, ietwat zoete en zware (althans volgens mijn echtgenote) geurlijn van genoemd huis. :wink:

Haar losjes opgestoken, alleen een Borelli, Barba of Ign. Joseph shirt aan, ook in een mooi helder blauw ruitje, en dan op blote voetjes trippelend over het parket...
Ja! Zo zie ik mijn vrouw geloof ik toch ook het liefst. :lol:
empre scarpe inglese!
Ignatious Joseph

guest45

• Gast
Reactie #52 Gepost op: 20 januari 2005 - 21:09:37
hangt natuurlijk van de vrouw af, maar ik zie ze liever zonder blouse :wink:

ben het verder wel met jullie eens dat een mantelpakje oid erg mooi en vrouwelijk kan staan!

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #53 Gepost op: 21 januari 2005 - 19:30:02
Citaat van: "Solitarias"

Beste Vodka,

Er zit natuurlijk wel een verschil tussen een vrouw die even snel wat aantrekt nadat je de nacht met haar heb doorgebracht. Of iemand die je op straat ziet lopen.

Vodka inzake pik achterna lopen :P

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #54 Gepost op: 21 januari 2005 - 23:33:58
Citaat van: "Chris"
hangt natuurlijk van de vrouw af, maar ik zie ze liever zonder blouse :wink:

ben het verder wel met jullie eens dat een mantelpakje oid erg mooi en vrouwelijk kan staan!
Helemaal mee eens :wink:  secretaresse van mij draagt veel mantelpakken..........strak wel te verstaan.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #55 Gepost op: 21 januari 2005 - 23:42:15
Cut to the.. euhm.. bone ja :)
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #56 Gepost op: 21 januari 2005 - 23:47:22
Ze draagt nogal veel van Vievienne Westwood dus dat zit wel strak...zoals je zei cut to the.......... :wink:

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #57 Gepost op: 22 januari 2005 - 00:50:04

inzake pik achterna lopen :P

Hoe zeg je dat ook alweer in het Engels  O:)

Monique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #58 Gepost op: 22 januari 2005 - 14:58:26
hahaha ik moet zeggen die humor van jullie is wel grappig..
niet erg vrouwvriendelijk dat niet maar... :wink:

H. Jackson Brown Jr

Dionysus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #59 Gepost op: 22 januari 2005 - 16:43:05
Humor om te lachen....  8) .
i]"I like hearing myself talk. It is one of my greatest pleasures. I often have long conversations all by myself and I am so clever that sometimes I don't understand a word of what I'm saying."[/i]

Oscar Wilde