Auteur Topic: Ogér  (1122965 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #450 Gepost op: 03 april 2006 - 19:33:57
Citaat van: "TimMureau"
R'dam

Dacht dat je in de PC stond  :wink:
Owja je zit met de reistijd.
Quotidie potest esse ultimo die

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #451 Gepost op: 03 april 2006 - 19:35:38
Precies, maar R'dam is heel erg gezellig er komen alleen maar weinig mensen op zo een maandag middagje.
Return to innocence...

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #452 Gepost op: 03 april 2006 - 19:41:37
Citaat van: "TimMureau"
Precies, maar R'dam is heel erg gezellig er komen alleen maar weinig mensen op zo een maandag middagje.

Ben er weleens binnen gelopen.. erg gezellig, aardig personeel.
wen er alvast maar aan.. maandag is meestal de rustigste dag in de kledingwinkels.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #453 Gepost op: 03 april 2006 - 20:44:17
Citaat van: "Bachelor"
aardig personeel.

:lol: Bij Oger R'dam lopen de rotste mispunten rond die ik ooit in een winkel ben tegengekomen!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #454 Gepost op: 03 april 2006 - 22:25:43
Citaat van: "Merlino"
:lol: Bij Oger R'dam lopen de rotste mispunten rond die ik ooit in een winkel ben tegengekomen!

Verklaar je nader... :)

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #455 Gepost op: 03 april 2006 - 22:46:45
Dingen als:

* ik loop daar in "sf outfit" naar binnen alles top, in spijkerbroek en gympen word ik de winkel uitgekeken.
* heb daar een keer een paar keer achter elkaar niets gekocht, toen ik later terugkwam zag je die ouwe echt kijken van "zucht, heb je die student weer die niets koopt" terwijl ie kennelijk de keren dat ik daar wel kocht was vergeten
* ook heeft dezelfde ouwe me meerdere keren voortreffelijk geholpen, toen ik vroeg om een jasje dat ik regelmatig wilde dragen voor zo'n 300E hing ie drie jasjes voor me op waarvan de goedkoopste 650 was :) Een andere keer vroeg ik om een witte katoenen incotex, pakt 'ie linnen terwijl ik 'm in 't label zag controleren.
* heel erg dat volgen met je ogen, niet loslaten en maar blijven aanspreken vervelende. Dat heb ik in A'dam nooit zo meegemaakt for some reason.

Ik voel me daar gewoon nooit echt serieusgenomen. Er is in R'dam overigens één verkoper die ik wel erg aardig vind maar dat is nu net die ene die weggaat volgens mij...

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #456 Gepost op: 03 april 2006 - 23:01:08
Dingen als:

* ik loop daar in "sf outfit" naar binnen alles top, in spijkerbroek en gympen word ik de winkel uitgekeken.
* heb daar een keer een paar keer achter elkaar niets gekocht, toen ik later terugkwam zag je die ouwe echt kijken van "zucht, heb je die student weer die niets koopt" terwijl ie kennelijk de keren dat ik daar wel kocht was vergeten
* ook heeft dezelfde ouwe me meerdere keren voortreffelijk geholpen, toen ik vroeg om een jasje dat ik regelmatig wilde dragen voor zo'n 300E hing ie drie jasjes voor me op waarvan de goedkoopste 650 was :) Een andere keer vroeg ik om een witte katoenen incotex, pakt 'ie linnen terwijl ik 'm in 't label zag controleren.
* heel erg dat volgen met je ogen, niet loslaten en maar blijven aanspreken vervelende. Dat heb ik in A'dam nooit zo meegemaakt for some reason.

Ik voel me daar gewoon nooit echt serieusgenomen. Er is in R'dam overigens één verkoper die ik wel erg aardig vind maar dat is nu net die ene die weggaat volgens mij...

Heb je bij Osjee dan jasjes van 300e?
This, madame, is Versailles.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #457 Gepost op: 03 april 2006 - 23:04:11
Ja vanaf zo'n 320 maar dat wist ik toen niet. 320 of 350 ofzo was prima geweest, alleen niet zo handig dattie dan met jasjes aan komt zetten die twee keer zoveel kosten als ik aangeef.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #458 Gepost op: 03 april 2006 - 23:26:20
Hmm dan heb ik waarschijnlijk iemand anders gehad..
of geluk zoals jij het beschrijft  :lol:

Tim, hoe is die ouwe om mee te werken?  :lol:

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #459 Gepost op: 03 april 2006 - 23:46:04
hoe heet "die ouwe" volgens je bon? Want ik ben door verschillende mensen geholpen daar. v/d Dungen vond ik wel aardig. En "die Kale" was heel erg vriendelijk. Ben er als scholier overigens nooit de winkel uit gekeken ofzo.
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #460 Gepost op: 03 april 2006 - 23:54:29
Nou, mij vindt 'ie niet aardig dan kennelijk. We hebben het iig allebei over VdDungen.

()

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #461 Gepost op: 03 april 2006 - 23:56:28
Nou, mij vindt 'ie niet aardig dan kennelijk. We hebben het iig allebei over VdDungen.

()[/
quote]

Die knakker heb ik volgens mij ook gehad.. hij zat toen ik langskwam met een klant een kop koffie te drinken  :roll:

Jason

• Gast
Oger - Deel II
Reactie #462 Gepost op: 03 april 2006 - 23:58:38
De kale man met extreem hoogwater en de broek op zijn taille zonder jasje is erg aardig ja. De oudere kijkt je weg.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #463 Gepost op: 04 april 2006 - 00:01:02
Ik sta met een ieder daar op goede voet :D

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #464 Gepost op: 04 april 2006 - 00:01:43
Moet er eerlijk bijzeggen dat ik twee keer ben geholpen door hem. De eerste keer legde hij bijzonder veel uit en heb ik ook veel gekocht (vandaar de aardigheid misschien). De tweede keer kwam ik voor wat minder en was ik behoorlijk afwezig door een heerlijke terras sessie op stadhuisplein. :roll:
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]