Beste heren,
Als eerste wil ik mij aan u allen voorstellen: de naam is Il Duce, verleden jaar begonnen ( winter 2013) met het hele 'sartoriale' gebeuren en ik moet u allen te kennen geven; het bevalt me uitstekend.
Mijn collectie bemachtig ik te Oger en het is een superzaak- mooie spullen, zeer vriendelijke medewerkers en de service is geweldig.
Bovenstaand heeft u kunnen lezen dat ik vorig seizoen ben begonnen: ik mag mij gelukkig prijzen met:
2 paar Santoni 'double monk' grijs, zwart;
1 paar Santoni 'penny loafers' blauw suede;
1 Borelli overhemd- FYI': "kwijl kwijl overhemden;
3 Finamore overhemden- napels blauw, bruin en ice blauw;
1 incotex pantalon blauw;
2 Flanel pantalons- antraciet, licht grijs.
En natuurlijk mijn collectie colberts; gaarne wil ik u allen te kennen geven dat ik daar enorm trots op ben

Een prachtige Cantarelli colbert;
Oger dressed for succes kasjmier colbert met "la Spalla camicia Napolitana schouders" :Hosanna.
Dat was het eigenlijk voor mijn winter collectie: op dit moment ben ik aan het kijken- inspiratie aan het opdoen voor mijn zomer collectie en ik moet u allen te kennen geven dat het een erg duur maand zal worden
Alhoewel hetgeen wel zal meevallen aangezien ik vandaar per post een Oger limited pre-sale pasje heb gekregen om mijn aankopen met 10% korting te bemachtigen.
Derhalve wil ik u middels mijn voorstel topic annex Oger Sale onderwerp te kennen geven dat de pre-sale vandaag is gestart te Oger.
Hopend wat van u allen te kunnen leren (dat gaat zeker lukken) en een hele goede avond toegewenst.
Il Duce