Goed gemeende tip: Doe a.u.b. wat aan je spelling want anders kom je niet ver in de Bank- of Oger-wereld :wink:
Marcel Siegrest van Oger zij tegen mij dat ik hun eerste stagaire was, want normaal doen ze geen stagaire's dus ik heb echt veel geluk hiermee.
Dat zal wel loslopen. geloof niet dat de verkopers bij oger (of waar dan ook) hun dagen slijten met het schrijven van brieven.
Citaat van: "Fastcruiser"Goed gemeende tip: Doe a.u.b. wat aan je spelling want anders kom je niet ver in de Bank- of Oger-wereld Dat zal wel loslopen. geloof niet dat de verkopers bij oger (of waar dan ook) hun dagen slijten met het schrijven van brieven.
Goed gemeende tip: Doe a.u.b. wat aan je spelling want anders kom je niet ver in de Bank- of Oger-wereld
Citaat van: "TimMureau"Ik vind ook het voornaamste dat ik het vak deels leer. Want ik twijfel nu tussen de herenmode of de banken wereld het zijn twee totaal verschillende dingen maar het intereseerd mij allebij. Dus probeer ik het allebij dit jaar ga ik de herenmode doen en volgend jaar probeer ik een weekje stage bij de plaatselijke ABN.Citaat van: "TimMureau"Marcel Siegrest van Oger zij tegen mij dat ik hun eerste stagaire was, want normaal doen ze geen stagaire's dus ik heb echt veel geluk hiermee.Goed gemeende tip: Doe a.u.b. wat aan je spelling want anders kom je niet ver in de Bank- of Oger-wereld
Ik vind ook het voornaamste dat ik het vak deels leer. Want ik twijfel nu tussen de herenmode of de banken wereld het zijn twee totaal verschillende dingen maar het intereseerd mij allebij. Dus probeer ik het allebij dit jaar ga ik de herenmode doen en volgend jaar probeer ik een weekje stage bij de plaatselijke ABN.
en in welke prijsklasse zit dat spul dan?
kreeg net ook de folder in de bus. Vond die casual jas van vintage55 wel aardig. Iemand een idee waar dat nog meer verkocht wordt? want bij oger zal ik wel de hoofdprijs moeten betalen