Auteur Topic: Ogér  (1122947 keer gelezen)

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #345 Gepost op: 26 maart 2006 - 14:39:26
Gewoon een stagaire vanuit de middelbare school. Dus ik zal niet echt mogen verkopen denk ik maar ik zal er wel veel van leren.
Return to innocence...

Nexus

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Oger - Deel II
Reactie #346 Gepost op: 26 maart 2006 - 14:43:13
Leuk Tim!
Fashion can be bought. Style one must possess.

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #347 Gepost op: 26 maart 2006 - 15:14:06
Nou toch leuk man en je moet ergens beginnen. Kan je ons binnenkort alles vertellen, ik zou bijvoorbeeld wel eens willen weten, hoeveel marge ze nou pakken. En licht me even in, wanneer alle uitverkopen er zijn!!!! :)
oedkoop is duurkoop!

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #348 Gepost op: 26 maart 2006 - 15:31:25
Ik zal het allemaal voor je proberen uit te zoeken :wink:
Return to innocence...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #349 Gepost op: 26 maart 2006 - 16:47:32
Citaat van: "TimMureau"
Gewoon een stagaire vanuit de middelbare school. Dus ik zal niet echt mogen verkopen denk ik maar ik zal er wel veel van leren.
Leuk Tim denk dat je gewoon mag mee helpen en de dingen die belangrijk zijn in dat vak zult leren.Of ze jou nu zullen inlichten over hoeveel marge ze daar nu op een kledingstuk maken betwijfel ik of misschien wel.Over de Sale is makkelijk twee keer per jaar zomer en de winter.

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #350 Gepost op: 26 maart 2006 - 17:29:20
Ik vind ook het voornaamste dat ik het vak deels leer. Want ik twijfel nu tussen de herenmode of de banken wereld het zijn twee totaal verschillende dingen maar het intereseerd mij allebij. Dus probeer ik het allebij dit jaar ga ik de herenmode doen en volgend jaar probeer ik een weekje stage bij de plaatselijke ABN.
Return to innocence...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #351 Gepost op: 26 maart 2006 - 18:15:05
ik wens jou veel plezier tijdens je stage bij Oger zal zeker langs komen.

Huey

• Gast
Oger - Deel II
Reactie #352 Gepost op: 26 maart 2006 - 18:25:05
Ik vind ook het voornaamste dat ik het vak deels leer. Want ik twijfel nu tussen de herenmode of de banken wereld het zijn twee totaal verschillende dingen maar het intereseerd mij allebij. Dus probeer ik het allebij dit jaar ga ik de herenmode doen en volgend jaar probeer ik een weekje stage bij de plaatselijke ABN.

Als je gaat bankieren verdien je genoeg om gewoon lekker klant te zijn bij Oger. Veel leuker dan die dingen verkopen maar zelf niet kunnen betalen ;)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #353 Gepost op: 26 maart 2006 - 18:48:17
Citaat van: "Huey"

Als je gaat bankieren verdien je genoeg om gewoon lekker klant te zijn bij Oger. Veel leuker dan die dingen verkopen maar zelf niet kunnen betalen ;)

Mooi gezegd.. of zelf iets beginnen..
Quotidie potest esse ultimo die

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #354 Gepost op: 26 maart 2006 - 19:03:40
Het is wel leuk voor Tim zeker op zijn leeftijd.

Huey

• Gast
Oger - Deel II
Reactie #355 Gepost op: 26 maart 2006 - 19:05:32
Citaat van: "gusto napolitano"
Het is wel leuk voor Tim zeker op zijn leeftijd.

100% waar Gusto.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #356 Gepost op: 26 maart 2006 - 19:06:39
Dat maken er niet veel mee in zijn leeftijd.

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #357 Gepost op: 26 maart 2006 - 19:14:06
Marcel Siegrest van Oger zij tegen mij dat ik hun eerste stagaire was, want normaal doen ze geen stagaire's dus ik heb echt veel geluk hiermee.
Return to innocence...

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #358 Gepost op: 26 maart 2006 - 19:18:54
Marcel Siegrest van Oger zij tegen mij dat ik hun eerste stagaire was, want normaal doen ze geen stagaire's dus ik heb echt veel geluk hiermee.

Veel succes, kom wel even langs en om je advies vragen :wink:
Quotidie potest esse ultimo die

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel II
Reactie #359 Gepost op: 27 maart 2006 - 09:01:02

Goed gemeende tip: Doe a.u.b. wat aan je spelling want anders kom je niet ver in de Bank- of Oger-wereld  :wink: