Vandaag een pak gekocht bij Oger, kwam alleen voor een Maffeis shirt maar ook maar een pak gekocht. Wel de RED wat dus niet veel indruk zal maken bij de meesten hier, maar ik ben er enorm blij mee. Het wordt een navy blauw. Mijn eerste echte nieuwe pak wat op maat gemaakt is voor me. Voelt toch wel een stuk beter dan in de kledingkast van je pa neuzen in de hoop dat het een beetje past.
Het is een 3 knoops geworden waarbij de bovenste knoop een beetje wegvalt, verder van die stitching aan alle randjes, kissing buttons en een rode binnenkant van de kraag.
De binnenvoering is rood wit gestreept met blauwe stiksels bij de zakjes. 2 zakken met flap en een ticket pocket,de zakken staan een beetje schuin. De stof is 120s en komt van REDA.
De broek is aan de binnenkant voorzien van een soort rubber, nog nooit gezien maar blijkbaar is dat voor je overhemd.
Al met als was ik voor € 500 euro klaar. Ik zal zsm wat fotos plaatsen er moeten nu nog enkele aanpassingen worden gedaan.
Het is me eerste bezoek en hopelijk niet het laatste. Volgens de verkoper zag hij mensen met een red suit binnen de kortste keren terug voor een upgrade pak.
Bijzonder vriendelijk en geduldig geholpen! Had ik niet zo verwacht. Een van mijn aarzelingen om naar zon winkel te gaan was dat de winkel er zon 3 standen boven mijn stand uit ziet en dat roept toch wat aarzeling op.