Uiteraard zullen vast weer neurotische zeurpieten reageren -wat hebben we toch een prachtig forum gecreëerd- maar gisteren weer als vanouds een jasje laten aanmeten bij Menco, oftewel Oger. La Vera krijgt deze keer de eer, om voor mijn rechte schouders en andere lichamelijke schoonheden (andere noemen het foutjes van de natuur), een passend jasje te maken. Ongevoerd = ja (al heb ik gevraagd of een kwartje ook mogelijk is, alla Rubinacci)Schouders = ja, Leonie blijft heer en meester van de waistcoats (dollen uit: Spalla Camicia)Hoeveel knopen = 2.5 Zakken = aan de zijkant (sorry Broekveld, maar blijf me nog steeds verbazen over de positie, van je zakken, op je Vanita jasje), opgestikt, maar een normaal borstzakjeGeput: 2xRest zie foto. Overigens is het een uitstapje, gezien ik uiteraard verder trouw blijf aan mijn bespoke tailor, maar La Vera heeft altijd al mijn interesse gehad, dus gewoon een keer proberen. Daarnaast vind ik Menco gewoon een geschikte peer, vakidioot, perfectionist, tikkie neurotisch, maar vooral ook gepassioneerd. Zelfs nog even getwijfeld om te gaan voor Oger handmade; eerlijk is eerlijk, dat ziet er verdomd goed uit! Goed binnenwerk, mooie afwerking, veel mogelijkheden in het aanpassen van de maten, fijn handwerk (kleine chineesjes zijn behoorlijk precies) en verder eigenlijk alles mogelijk (schouders, zakken, afwerking, etc). Werd ook een andere heer aangemeten, door een collega, en er werd volledig open gecommuniceerd over de verschillende lijnen (Red meneer, dat is een geplakt). Overigens leek het een eerste “aanvaring” te zijn met maatwerk en blijkbaar was plak een prima optie (ja, we zijn niet allemaal kledingnerds). Anyway, houd jullie op de hoogte! Atjuu!
heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Oger iets met G-Star gaat doen