Auteur Topic: Ogér  (1127258 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Oger
Reactie #3045 Gepost op: 12 augustus 2012 - 08:06:31
Had al zo'n vermoeden.

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3046 Gepost op: 12 augustus 2012 - 13:38:47
Ik zit met het volgende; gister bij Oger in de peecee een winterjas meegenomen van een klein vermogen en ik zie hem zojuist online bij Vimodos met 25% korting. Dan zegt men hier; terugbrengen, maar kan dat gewoon met geld retour? Het zijn natuurlijk wel vrijwel allemaal hooghartige mensen daar dus ik ben benieuwd hoe ze zullen reageren mocht het zover komen..
Fashion can be bought, style one must possess

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #3047 Gepost op: 12 augustus 2012 - 18:44:33
Ik zit met het volgende; gister bij Oger in de peecee een winterjas meegenomen van een klein vermogen en ik zie hem zojuist online bij Vimodos met 25% korting. Dan zegt men hier; terugbrengen, maar kan dat gewoon met geld retour? Het zijn natuurlijk wel vrijwel allemaal hooghartige mensen daar dus ik ben benieuwd hoe ze zullen reageren mocht het zover komen..

Tja, Osjee is geen BCC met laagste prijs garantie  :wink:
L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

E.J.

• Gebruiker
  • Niets boven nieuw.
    • Bekijk profiel
Reactie #3048 Gepost op: 12 augustus 2012 - 21:05:45

Juist wel chique dat je er zoveel voor hebt mogen betalen toch? ;)

Als je er bij het dragen elke keer aan terug moet denken - zou ik 'm inruilen.
Met bijkans beschamend gemak te plagiëren te parodiëren en via enigerlei andere vormen van ordinair jatwerk te exporteren.

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #3049 Gepost op: 12 augustus 2012 - 21:47:35
Geen idee of Oger geld teruggeeft, zou wel zo netjes zijn, en dat willen ze toch? ;)
//

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3050 Gepost op: 12 augustus 2012 - 22:13:23
@ PB er staat op de bon 'payment within 10 days' en 'return within 14 days' dus ik hoop het wel..

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3051 Gepost op: 13 augustus 2012 - 09:12:26
@ PB er staat op de bon 'payment within 10 days' en 'return within 14 days' dus ik hoop het wel..

Het staat op de bon dus moeten ze wel heer Broekveld  :wink:

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3052 Gepost op: 13 augustus 2012 - 09:57:44
Maar krijg je dan geld terug of een tegoedbon. Vrees het laatste...
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #3053 Gepost op: 13 augustus 2012 - 10:18:11
Ik kan me de laatste x dat ik geld terug kreeg niet herinneren..

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3054 Gepost op: 13 augustus 2012 - 11:44:48
Maar krijg je dan geld terug of een tegoedbon. Vrees het laatste...

Tegoedbon is toch prima, als SF-er zal heer Broekveld toch wel eens vaker naar Oger gaan en zijn pecunia spenderen.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3055 Gepost op: 13 augustus 2012 - 12:26:36
Vast wel maar liever cash in de zak dan een tegoedbon lijkt me.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3056 Gepost op: 13 augustus 2012 - 12:34:28
Vast wel maar liever cash in de zak dan een tegoedbon lijkt me.

Terugboeken op de credit card of cash terug heeft wellicht de voorkeur, echter een tegoedbon is fair.
Uiteraard is alles afhankelijk van wat er in de algemene voorwaarden Oger werd verwoord.

Wellicht dat onderstaand uitreksel van de voorwaarden onze zeer hewaardeerde heer Broekveld gerust kan stellen.

RETOURBELEID

ALGEMEEN
Aankopen kunnen geruild of geretourneerd worden als deze niet aan de wensen van de klant voldoen. Oger hanteert een retourtermijn van 14 dagen. Voorwaarde is dat de klant het aankoopbewijs kan overleggen en de artikelen onbeschadigd en niet gebruikt of gedragen zijn. De artikelen dienen voorzien te zijn van alle originele labels en verpakt in de originele verpakking. Ondergoed en parfums kunnen in geen geval worden geruild of geretourneerd.

RUILEN OF RETOURNEREN IN EEN ANDERE STORE
Het is mogelijk aankopen te ruilen of retourneren in een andere store (met uitzondering van de Oger Outlet Store in Haarlem, Oger Donna en Corneliani Boutique in Amsterdam). Als voldaan is aan alle voorwaarden voor ruilen en retourneren wordt het factuurbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening of creditcard van de klant.

Gewoon op internet te vinden zie; http://www.oger.nl/service/retourbeleid/

MrBrookfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger
Reactie #3057 Gepost op: 13 augustus 2012 - 13:55:42
Ja, ik zag het toevallig net ook. Bij de outlet krijg je i.i.g. wel binnen 10 dagen geld terug.. Ik ga woensdag en de jas is afgelopen zaterdag gekocht. Ben benieuwd.

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #3058 Gepost op: 13 augustus 2012 - 16:54:48
Vanmiddag m'n corpored pak gepast. Jasje zat perfect, niets op aan te merken. Broek was wel 3cm te krap en ik ben niet aangekomen sinds mei, integendeel. Die wordt dus nog even vermaakt.

Wel een ander punt; tijdens het uitzoeken van de stof en de opties vroeg ik uiteraard of het geheel geplakt werd, "nee, meneer, we zullen deze full-canvas voor u uitvoeren". Net tijdens het passen even gevoeld, en zoals verwacht trek ik zo de lijm los in het revers, dus lijkt me niet ;)
Niet netjes dat ze daar glashard over liegen. Had nu overigens een andere verkoper, anders had ik hem er nog wel op aangesproken, maar dan nog kun je er weinig mee.
//

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3059 Gepost op: 13 augustus 2012 - 17:00:41
3cm te krap, kunnen ze dat nog vermaken?