Beetje stevig verwoord van Amadeus maar ik ben het met de meeste zaken toch wel eens. ...........
Wellicht een beetje hard verwoord, door het woord "oplichter" te gebruiken. Als je echter van dichtbij hebt meegemaakt hoe deze "mijnheer Menco N." de boel aan alle kanten heeft getild, ik bedoel niet aan alleen aan de kant van de afnemers, dan kijk je daar anders tegenaan.
Verder heb ik mooie dingen van hem gezien en een pak aanmeten kan hij ontegenzeggelijk, heel goed. Die kwaliteit bezit hij zeker.
Echter evenals Janus zie ik te veel fouten en trendy issues in dit pak dat hij showde.
Dus Orno, daar heb je gelijk in
........ Menco is een van de betere mensen die mij kan opmeten ben ik nu achter
Echt vanaf moment een top
De te hoog geplaatste knopenlijst was ik nog vergeten te melden en de post van Janus lezende heeft hij dat ook zelf opgemerkt. Stof is wel erg mooi.
@ Tim,
Prima dat jij je "vriendje" steeds wilt verdedigen. Dat mag.
Vertel hem bij gelegenheid dat, ondanks zijn misstappen, veel mensen vergevingsgezind zullen willen zijn. Zeker wanneer hij eens een oprecht excuus laat horen, of schrijft. Verhaaltjes over hoe hij het ziet wil men niet horen, wel een gemeende excuus. Het zou hem waarlijk sieren. Nu doet hij of er niets aan de hand is en gaat gewoon door (Soiciopaten doen dat ook, al kunnen ook dat aimable mensen zijn, zolang je niet met de
dark side wordt geconfronteerd).
Geef hem dat mee, de volgende keer dat jij je "vriendje" ziet Tim.