Auteur Topic: Ogér  (1127077 keer gelezen)

GSA

• Gast
Re: Oger
Reactie #1680 Gepost op: 15 april 2009 - 23:30:45
hmm meer details zijn dan gewenst(thnx voor de info Dragoon!), maar 300 voor een maatpak geeft mij alleen maar twijfels  :-k

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1681 Gepost op: 15 april 2009 - 23:47:57
hmm meer details zijn dan gewenst(thnx voor de info Dragoon!), maar 300 voor een maatpak geeft mij alleen maar twijfels  :-k

Idd, 300 euro voor een maatpak...

Als het te goed lijkt om waar te zijn, is het dat vaak ook

Hoe dan ook ben ik zeer geïnteresseerd in de details van een dergelijk pak, m.n. de maakwijze en de stoffen.
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1682 Gepost op: 15 april 2009 - 23:49:52
Een Oger maatpak voor E 299,-? Jep, interesse :)
als ik de mailing goed lees zie ik dat het corporate incentive pak 299 is, niet het traveling tailor pak. zoals ik het lees zijn die 498, of 2 voor 798.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1683 Gepost op: 16 april 2009 - 08:34:45
DFS is een prima product.
Binnenkort in Antwerpen maar eens op onderzoek uit.
Eensch

Heb een jasje uit de DFS lijn. Ben er zeer tevreden over.
Niets zo veranderlijk als de mens

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1684 Gepost op: 16 april 2009 - 09:14:13
2 voor 798, gaat in de richting van de SuSu actie.

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1685 Gepost op: 16 april 2009 - 16:27:12
Ok, heb even gebeld met de beste heren van Oger.

Indien er 10 pakken besteld worden komen ze langs. Locatie maakt niet uit, en de personen hoeven niet afkomstig te zijn van het bedrijf waar ik voor werk. Bij uitzondering komen ze op zaterdag langs (in geval van een mogelijke SF-actie lijkt me dat het meest praktisch namelijk).

Ze rekenen zo een 20 minuten per persoon voor opmeten. (relatief snel gezien mijn ervaringen. Any comments?).

Stoffenhuis is er één onder eigen beheer gemaakt in Italië, volgens de beste man vergelijkbaar met o.a. Dormeuil en "Radar" (spelling en naam is mij onbekend, Italiaans en volgens de beste man gebruikt in veel luxe merken), maar van mindere kwaliteit dan b.v. een Zegna. Wellicht dat Alberts nog wat kan toevoegen.

Het slanke Travelling Tailor pak heeft standaard 2 knopen, en opties als ticketpockets, contrastkleur voor het vilt in de kraag, initialen, standaard kleppen op zak, hoornen knopen, initialen indien gewenst. Broek heeft een flat front zonder omslag. Indien gewenst is omslag mogelijk en kan voor de wat corpulentere persoon een ander front genomen worden.

Op mijn vraag hoe het pak zich weerhoudt tot de DFS lijn, gaf hij aan dat dit vergelijkbaar was qua pasvorm en kwaliteit. Echter zo benadrukte hij dat deze in de winkel duurder zijn en daardoor nam ik dus een lichte twijfel in z'n stem waar.

Keus in opties en kwaliteit van goedkopere pak is natuurlijk stuk minder.

Vragen die ik gemist heb: hoeveelheid stoffen & knopengulp. Mochten jullie nog vragen gesteld zien worden, let me know.

GSA

• Gast
Reactie #1686 Gepost op: 16 april 2009 - 17:22:04
hmm klint al beter (iig t.o.v. SuSu)

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1687 Gepost op: 16 april 2009 - 18:46:49
Belangrijke vraag lijkt mij ook of het full-canvas is of geplakt, en uit wat voor stoffen je kunt kiezen.
Bij SuSu begint het vanaf ongeveer 400 euro, maar als je een beetje leuke stof wil zit je hier al snel boven.
Qua die 20 minuten: dat is inderdaad wel heel rap. In principe zou je met de juiste training het zonder problemen in die tijd moeten kunnen doen, maar toch zou ik het als klant niet graag willen... Vooral niet in een grote groep. Beetje aandacht is wel handig.
Ook kun je het met measuring systemen (en dan heb ik het niet over een body scan) ook wat versnellen: je hebt systemen waarbij je de metingen gelijk door laat sturen naar een registratie systeem. Die zouden het proces ook kunnen versnellen.

Paspakken lukt je niet in die tijd lijkt mij. Aan en uittrekken gaat een hoop tijd in zitten.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1688 Gepost op: 16 april 2009 - 20:10:49
Zeer interessante actie..
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1689 Gepost op: 16 april 2009 - 21:55:12
"Radar"? Klinkt als Reda..

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1690 Gepost op: 16 april 2009 - 22:39:53
Beide keren dat ik een maatpak heb laten aanmeten was ik ruim binnen de 20 minuten klaar met de maten e.d. Het meeste tijd ging bij mij zitten in de stof keuze.

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1691 Gepost op: 17 april 2009 - 00:11:08

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #1692 Gepost op: 17 april 2009 - 09:50:36
Klinkt goed! ik heb nog pakken nodig  :mrgreen:

Vragen:

1. Zijn "Size Adjusters" aan de broekband mogelijk IPV lussen?
2. After-dinner split?
Respect the beard

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1693 Gepost op: 17 april 2009 - 12:05:46
Reda heeft leuke stoffen, dan is het zeker een leuke prijs.
Blijkbaar proberen ze bij Oger in het zakelijk segment de strijd aan te gaan met SuSu.
Ik hoop wel dat het full-canvas pakken zijn, anders zie ik het nog steeds niet als serieuze concurrent voor SuSu.

@Alex: Als jij met 20 minuten tevreden bent, is dat prima. Ik ben zelf een heel lastige klant, en spreek altijd alles tot in de puntjes door. Wil geen onduidelijkheden achteraf, teveel slechte ervaringen met mensen gewoon maar hun gang laten gaan.
Tuurlijk zal het wel aan mijn eigen pietje-precies mentaliteit liggen, maar onder tijdsdruk 20 minuten in een groep afpassen? Nee dankje. Dan laat ik zo'n actie liever passeren en maak een afspraak bij een winkel waar ik eerst rustig kennis kan maken met degene die het afpassen gaat doen (maakt nogal veel verschil of je een beetje het zelfde beeld hebt van zaken) en waar ik het afpassen zelf even op een rustig moment kan laten doen.

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1694 Gepost op: 20 april 2009 - 22:40:53
Zal morgen bellen voor verdere info als ik eraan denk. Zal bovenstaande vragen stellen. Nog andere punten?