Auteur Topic: Ogér  (1127071 keer gelezen)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Oger
Reactie #1650 Gepost op: 11 april 2009 - 18:02:32
Daar gaat het toch niet om? Wanneer je jezelf roemt om je vele internationale klanten mag je toch aannemen dat je redelijk engels spreekt. Je moest eens weten wat voor trainingen de verkopers van Bentely krijgen, naast talen ook kunst en cultuur. Je moet met de klant toch een beetje op niveau kunnen spreken.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1651 Gepost op: 11 april 2009 - 18:04:40
Het gaat toch om het zogenaamde steenkolen-Engels?

Die jongens maken zich meer dan verstaanbaar. En ik denk dat dat voor 95% van de internationale klanten voldoende is.

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1652 Gepost op: 11 april 2009 - 18:18:29

Die jongens maken zich meer dan verstaanbaar. En ik denk dat dat voor 95% van de internationale klanten voldoende is.

In het buitenland is het pas om te huilen, vele winkels waarbij er (met een beetje geluk) slechts 1 iemand fatsoenlijk Engels spreekt/verstaat..

GSA

• Gast
Reactie #1653 Gepost op: 11 april 2009 - 18:21:12
"hold your mouth!" van de dame in de zwarte bontjas, gaf mij ook wel reden tot lachen!

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1654 Gepost op: 11 april 2009 - 18:24:58
Daar gaat het toch niet om? Wanneer je jezelf roemt om je vele internationale klanten mag je toch aannemen dat je redelijk engels spreekt. Je moest eens weten wat voor trainingen de verkopers van Bentley krijgen, naast talen ook kunst en cultuur. Je moet met de klant toch een beetje op niveau kunnen spreken.

Helemaal mee eens.

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1655 Gepost op: 11 april 2009 - 19:06:54
"hold your mouth!" van de dame in de zwarte bontjas, gaf mij ook wel reden tot lachen!
geweldige vrouw! Heb er goed om, euh, mee kunnen lachen!

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1656 Gepost op: 11 april 2009 - 19:34:03

Het was af en toe schrikken, maar ik heb wat uitspraak betreft erger gehoord, ook 'op niveau' (onze premier bijvoorbeeld). Wat trouwens opviel aan Vincent P.F.'s steenkolenengels (en wat het minder steenkolen maakt), is dat zijn liaison redelijk in orde was. Dat is het 'aaneenrijgen' van woorden, zoals ook de Fransen doen (en ook de bedoeling is in het Engels). De meeste Nederlanders lassen achter elk woord een 'keelpauze' in, maar bij hem kwam het redelijk als één stroom naar buiten.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1657 Gepost op: 11 april 2009 - 19:38:36
Tot nu zijn er 2 zaken waarbij Engels echt top was, dat is bij Menco (Heerlijk) en bij Oger (Pc Hooft) over de andere zaken ik geen oordeel doen. (heb ze daar geen Engels horen spreken).
Quotidie potest esse ultimo die

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #1658 Gepost op: 11 april 2009 - 20:56:41
En het nut van deze opmerking is?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1659 Gepost op: 11 april 2009 - 23:16:32
En het nut van deze opmerking is?

Slijmbal.  :mrgreen:

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1660 Gepost op: 15 april 2009 - 14:33:14
Wat is dit nu weer dan? En is het wat?

Citaat
Twee Corporate Incentive pakken, voor de heren EUR 499 en voor de dames EUR 489.
Of twee Oger Travelling Tailor maatpakken voor EUR 799. 

Medewerkers van Bla kunnen zelf een pak samenstellen, waarbij kan worden gekozen uit verschillende stoffen. Op die manier wordt de drager een stijl meegegeven die naadloos aansluit op de individuele wensen.

Hoe werkt het?
Al bij minimaal 10 personen (heren en dames) komt het team van Oger Corporate Fashion langs op de gewenste locatie. Ons team meet de medewerkers op en adviseren in de stofkeuze. Vervolgens worden de pakken in ons atelier gemaakt en tien weken later worden de pakken afgeleverd.

Allemaal hetzelfde of iedereen wat anders?
Oger Corporate Fashion biedt twee mogelijkheden.

Het Corporate Incentive Suit waarbij er een keuze is uit 12 verschillende stoffen en designs, allemaal in een prachtige super 120-kwaliteit. En het mooiste is misschien nog wel de prijs: voor de heren 
EUR 299 en voor de dames EUR 278.

Het Oger Travelling Tailor maatpak, hierbij wordt maatwerk persoonlijker dan ooit. Er wordt een pak op maat gemaakt (alleen voor heren) waarbij rekening gehouden wordt met de persoonlijke wensen van de drager. Er is keuze uit een zeer uitgebreid palet aan exclusieve stoffen en voeringen. Ook de prijsstelling die hiervoor gehanteerd wordt, is zeer scherp: EUR 498.

Alle prijzen zijn inclusief b.t.w. en vermaakkosten.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1661 Gepost op: 15 april 2009 - 14:38:29
Leve de kredietcrisis. :mrgreen:

Dragoon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1662 Gepost op: 15 april 2009 - 14:47:12
Leve de kredietcrisis. :mrgreen:

Mjah normaal kost één pak 698. Ze hebben alleen de vervelende requirement dat je minimaal 10 man moet hebben... Lukt nooit op mijn afdeling.

Iemand ervaring met dit concept van Oger? Stoffenhuizen etc.?

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1663 Gepost op: 15 april 2009 - 14:47:48
Oger Corporate Fashion --> SF-actie met min. 10p --> het SF-maatpak?  :mrgreen:

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1664 Gepost op: 15 april 2009 - 14:49:57
Mjah normaal kost één pak 698. Ze hebben alleen de vervelende requirement dat je minimaal 10 man moet hebben... Lukt nooit op mijn afdeling.

Iemand ervaring met dit concept van Oger? Stoffenhuizen etc.?

Volgens mij is er een verschil tussen de DFS lijn en de corporate fashion lijn van Oger. DFS is betere kwalititeit dacht ik, maar wellicht weet Alberts hier meer over.
Life is too short to drink bad wine