Auteur Topic: Ogér  (1127047 keer gelezen)

The Watchmaker

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1185 Gepost op: 25 mei 2008 - 10:34:25
Klopt. Direct naast de bestaande Oger-vestiging (Kruiskade).

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1186 Gepost op: 25 mei 2008 - 10:56:57
Citaat van: "Sergio"
Haarlem is weinig beter vind ik, het is en blijft een outlet he ;-)

Zeker.

Bontius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1187 Gepost op: 25 mei 2008 - 12:28:37
Citaat
Klopt. Direct naast de bestaande Oger-vestiging (Kruiskade).

Ook gezien ja. Ik zag iets in de trent van "Oger Donna" op de ruiten alsmede Erny v Reijmersdal, dus ik dacht eerst dat het louter voor dames was...

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1188 Gepost op: 25 mei 2008 - 12:42:14
Citaat van: "Sergio"
Haarlem is weinig beter vind ik, het is en blijft een outlet he ;-)

Ja maar met een beetje orde verkoop je vast meer.. Nu loop je binnen,   kijk wat rond en  je loopt weer naar buiten omdat het gewoon bijna niet te doen is..

reyn17

• Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1189 Gepost op: 25 mei 2008 - 13:01:12
Ze verkochten er eerst dames kleren, ook in outlet vorm. Nu dus mannen kleren, maar ik begreep voor nu tijdelijk. Verder claimden de dames daar dat deze outlet de lowest of the lowest was, dus Haarlem nog een tikkeltje beter moet zijn. Wat in Haarlem niet verkoopt komt nog eens hierheen..

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1190 Gepost op: 25 mei 2008 - 14:28:30
Ik was do ochtend vanaf 9.15u tot 11.30 bij beiden vestigingen. Hoorde van oudere blonde verkoopster in Outlet het volgende: Outlet is tijdelijk tot juli, daarna wordt het een Iceberg (of iets dergelijks :x ) Het pand zou eigenlijk nu al een Iceberg-zaak moet herbergen maar die hadden dit uitgesteld tot juli. Oger besloot daarom een tijdelijke Heeren-outlet te openen 5 minuten van ondergetekende  :wink: !

Was er btw ook een SF-er rond 9u in de outlet? Witte broek, bruin jasje en volgens mij blond haar? Ja ik weet dat dit in ander topique moet...

Vond de service in de "gewone" Oger wel onder de maat. Ik werd de hele tijd genegeerd en de store manager was niet bijzonder vriendelijk. Ik heb een half uur moeten wachten om te kunnen betalen!

Oger DH is toch beduidend beter!

.Storm
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1191 Gepost op: 25 mei 2008 - 15:05:05
Citaat van: "Storm"
Ik was do ochtend vanaf 9.15u tot 11.30 bij beiden vestigingen. Hoorde van oudere blonde verkoopster in Outlet het volgende: Outlet is tijdelijk tot juli, daarna wordt het een Iceberg (of iets dergelijks :x ) Het pand zou eigenlijk nu al een Iceberg-zaak moet herbergen maar die hadden dit uitgesteld tot juli. Oger besloot daarom een tijdelijke Heeren-outlet te openen 5 minuten van ondergetekende  :wink: !

.Storm

Bhwah is niet te hopen zeg. Al geloof ik wel dat er in Rotterdam markt voor is. Van bepaalde afkomst zie je jong en oud lopen in Iceberg.

Bontius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1192 Gepost op: 25 mei 2008 - 15:27:52
Citaat
Vond de service in de "gewone" Oger wel onder de maat. Ik werd de hele tijd genegeerd en de store manager was niet bijzonder vriendelijk. Ik heb een half uur moeten wachten om te kunnen betalen!

Ik heb het zelf ook al eens meegemaakt daar. Er lijken bijna altijd een twee- of drietal mannelijke klanten in de leeftijdscatagorie 35+ te zijn die op de een of andere manier alle aandacht van de verkopers opslokken. :?

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1193 Gepost op: 25 mei 2008 - 15:47:06
Misschien net iets grotere bijdrage aan Oger's omzet...

Ik kom er niet zo vaak, maar wat mij bij Oger opvalt is dat de service juist erg goed is. Maar zal wel per winkel verschillen.

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1194 Gepost op: 25 mei 2008 - 15:58:39
[/quote]

Bhwah is niet te hopen zeg. Al geloof ik wel dat er in Rotterdam markt voor is. Van bepaalde afkomst zie je jong en oud lopen in Iceberg.[/quote]

Tja... over "smaak" valt niet te twisten, al kan het nog zo prijzig zijn echte stijl is het niet!

Hoe veel een klant ook uitgeeft, fatsoenlijke communicatie met de wachtende klant(en) kan geen kwaad. Ook ik (als student) heb een druk leven en wil weten dat ik gewaardeerd wordt. Kan ook ergens anders heen gaan om mijn euro's te spenderen. Het is hun vergeven voor deze keer én ik ga zelfs nog een keer deze week bij de Outlet langs! Ik blijf bij mijn punt dat Oger Den Haag de beste service verleent, heb er twee maanden terug nog ruim twee uur staan praten en fantastische service gehad van de jonge verkoper aldaar. Hij wist dat ik die dag niets ging kopen en ben nog steeds als een koning behandelt. Hij (laat zijn naam er maar buiten) verstond zijn vak en de store manager was ook zeer vriendelijk. De volgende keer dat ik een item ga kopen in de gewone zaak, reis ik wel een uurtje!!

Just my two pence,

.Storm 8)
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

reyn17

• Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1195 Gepost op: 26 mei 2008 - 13:23:02
mee eens wat betreft service in Rotterdam, DH ben ik niet geweest. Ik vind de store manager daar zo'n paardehoef, heb hem al meerdere malen zo arrogant zien doen, om van te kotsen.. maar ook bijv die oude wijven daar. Ach ja, daarom kom ik er ook liever niet zo vaak..

Arrow

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1196 Gepost op: 26 mei 2008 - 14:04:30
Je kunt in R'dam altijd nog naar Kool gaan natuurlijk, als je bij Oger niet goed wordt geholpen.

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1197 Gepost op: 26 mei 2008 - 23:41:44
Citaat van: "Storm"

Bhwah is niet te hopen zeg. Al geloof ik wel dat er in Rotterdam markt voor is. Van bepaalde afkomst zie je jong en oud lopen in Iceberg.

Tja... over "smaak" valt niet te twisten, al kan het nog zo prijzig zijn echte stijl is het niet!

Hoe veel een klant ook uitgeeft, fatsoenlijke communicatie met de wachtende klant(en) kan geen kwaad. Ook ik (als student) heb een druk leven en wil weten dat ik gewaardeerd wordt. Kan ook ergens anders heen gaan om mijn euro's te spenderen. Het is hun vergeven voor deze keer én ik ga zelfs nog een keer deze week bij de Outlet langs! Ik blijf bij mijn punt dat Oger Den Haag de beste service verleent, heb er twee maanden terug nog ruim twee uur staan praten en fantastische service gehad van de jonge verkoper aldaar. Hij wist dat ik die dag niets ging kopen en ben nog steeds als een koning behandelt. Hij (laat zijn naam er maar buiten) verstond zijn vak en de store manager was ook zeer vriendelijk. De volgende keer dat ik een item ga kopen in de gewone zaak, reis ik wel een uurtje!!

Just my two pence,

.Storm 8)

de betreffende donderdag heb ik zelf niet gewerkt, maar ik vind de vergelijking tussen een normale dag in denhaag en de 1e dag van de sale in rotterdam niet de meest reele vergelijking. logischerwijs is het dan drukker. Nogmaals, was er zelf die dag niet dus kan de situatie lastig beoordelen.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

reyn17

• Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1198 Gepost op: 27 mei 2008 - 10:49:29
Ik begrijp dat een van de heren Lusink gaat trouwen, op 8-8-2008. Zijn bruid ken ik weer via via, zal wel een leuk dagje worden om bij te zijn!

okzbow

• Bekijk profiel
Oger - Deel IV
Reactie #1199 Gepost op: 27 mei 2008 - 14:07:51
Oger is zeker niet mijn favo zaak... als je in de PC binnen loopt in de casual kloffie kijken ze je bijna weg, of ze moeten toevallig het idee krijgen dat je geld genoeg hebt.

Daarnaast "vergeten" ze steevast bij het afrekenen de korting, en is het mij al 2x overkomen dat ze een TE groot pak willen aansmeren wat ze wel even voor me gaan innemen... accesoires en hemden (in de uitverkoop), prima! Pakken, nee!