Edit: Aflevering net even gezien, weinig interessant wat mij betreft.
De Oger Outlet Store zal vanaf 22 mei geopend zijn van dinsdag tot en met zaterdag van 9.00 uur tot 18.00 uur en op zondag van 12.00 uur tot 17.00 uur. De Outlet Store heeft helaas geen koopavond.
Net de special ontvangen voor de limited presale, die morgen begint... Natuurlijk ook weer met de "gold card" die 10% extra korting geeft. Een dezer dagen toch maar even naar Rotterdam, kan ik gelijk langs de outlet.
Dat wat betreft het vakantiegeld is denk ik zeker waar, al denk ik niet dat Oger dat doet uit de nobele gedachte om mensen met een krappe beurs van dienst te zijn.
Heb een lang weekend van 6-8 juniin A'dam.Eens buurten bij Oger en Pauw dan,'s avonds geloof ik kreeften,tournedos en scroppino's en champagne.(in een etablissement zeer bekend bij Menco....)
Nog heren die vanaf donderdag Rotterdam zullen bezoeken?CitaatDe Oger Outlet Store zal vanaf 22 mei geopend zijn van dinsdag tot en met zaterdag van 9.00 uur tot 18.00 uur en op zondag van 12.00 uur tot 17.00 uur. De Outlet Store heeft helaas geen koopavond.