Citaat van: "Niels van der Linden"Citaat van: "gusto napolitano"In de wyck zit een straatje waar de Barbour winkel zit , schuin daar tegenover zit een goede schoenmaker die riemen en schoenspanner verkoopt denk dat je daar wel terecht kan.Maandag morgen ga ik er heen. Alleen mn pa had het er over dat ik er nog wel garantie op zou hebben??!?! Na een maand, incl bon?!?!?Meestal staat er wel op de bon tot hoe lang je garantie heb.Beter is toch om even langs te gaan met de riem.Misschien krijg je wel een nieuwe.
Citaat van: "gusto napolitano"In de wyck zit een straatje waar de Barbour winkel zit , schuin daar tegenover zit een goede schoenmaker die riemen en schoenspanner verkoopt denk dat je daar wel terecht kan.Maandag morgen ga ik er heen. Alleen mn pa had het er over dat ik er nog wel garantie op zou hebben??!?! Na een maand, incl bon?!?!?
In de wyck zit een straatje waar de Barbour winkel zit , schuin daar tegenover zit een goede schoenmaker die riemen en schoenspanner verkoopt denk dat je daar wel terecht kan.
Als je bij ons parfum laat maken kunnen we er wel een gratis barbourtje bij doen @ Rubyik kwam die riem op internet tegen, moet m dan wel bestellen ja...
90
Ik had een mooie slangenleren riem, heb ik nog steeds, maar na 6 jaar zijn bij mij ook de eerste stukjes slang losgelaten. doe je niks aan...........
Je kan ze gewoon kopen in nederland maar invoeren na een vakantie dat weer niet.
gedoogdbeleid misschien, officieel is het invoeren verboden dacht ik
Citaat van: "Napoleon"gedoogdbeleid misschien, officieel is het invoeren verboden dacht ikLijkt me eerlijk gezegd niet dat dat soort dingen gedoogd worden.
Die schoenenzaak in de p.c heeft ze en ik zag ze ook eens bij Overeem.Pauw verkoopt ze ook.