Omdat Suit Supply in Amsterdam niet echt makkelijk bereikbaar is voor mij dacht ik uit te wijken naar de maatwerk afdeling langs de A4. Gisterenochtend gebeld maar de hele afdeling was er niet, ik zou terug gebeld worden. Ik dacht wellicht ze zijn bezig / lunchen maar tot nog toe niks meer gehoord. Iemand ook deze ervaring met Suit Supply maatwerk in Hoofddorp / A4? Zijn ze er inderdaad op sommige dagen niet?Nu maar uitgeweken naar mijn vertouwde adresje in A'dam.
Ik heb hier ook wel eens aan gedacht, parkeren is ook echt ruk daar. Toch ga ik altijd weer tevreden de deur uit bij AMS en dat komt ook door de vriendelijkheid van Tristan. Ze zullen ongetwijfeld het ook goed doen bij de A4 maar in AMS nemen ze altijd goed de tijd en denken mee dat is de reden dat ik daar blijf komen.
Is Tristan even goed als Marcel?
'Ja...', zei Isolde, 'maar beiden niet zo goed als Swann...''Je vleit me, Isolde.''Nee. Ik meen het.''Je liet me in de steek, destijds.' 'Het was het noodlot, en ik probeerde het nog te tarten.''Door met Marcel te gaan?''Nee, dat was het noodlot.''En dat met Tristan dan?''Dat ook.''Lekker noodlot dan; is het mijne mij toch minder gunstig gezind.''Je hoort me ook niet klagen', zei Isolde, 'maar als je het me eerlijk vraagt was jij wel de beste, Swann.'--fin--[kappen nu, heren]
Veel beter !
Is Tristan beter dan Marcel? Die is echt top namelijk.
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake