Nee Mikey, zo wordt het niet:

Deze revers lijken me teveel op vliegdekschepen, een beetje té voor mij. Ik heb tevens een hekel aan cloth buttons dus die komen er ook niet op. Ik wil er geen formal dress van maken, daar is de stof niet naar, een pruisisch blauwe s100 uni.
Mijn pak is anders, je zult vooral de broek mooi vinden: dubbele bandplooi, omslag, bedekt de helft van de schoen en heeft een pijpwijdte van +/- 24cm.
Lapo kiest volgens mij meer voor satijn, zou ook mijn keuze zijn. Betwijfel of velvet mooi zal zijn.
Ik vind de inkeping tussen de revers en de kraag te laag zitten en de revers zelf zijn te dun ('flimsy'). Ik beschik niet over meer stof dus de nieuwe revers worden van ander materiaal, welk precies weet ik nog niet. Liefst donkerblauw, om dan met de structuur een contrast te bewerkstelligen.
Het wordt dus een bastaard, te casual voor formele events en dankzij de revers ook niet zakelijk bruikbaar. Vrijetijdspak dus, maar daar zit ik niet zo mee. Ik ken mezelf, nu ik ontevreden ben over dit detail zal ik het jasje zijn in de huidige staat niet dragen. Ik ga dus verbouwen.