Die laatste Santoni's pas gescoord in de uitverkoop.Alleen WAT een stijve zolen zeg! 1 cm dik! inlopen is een crime, heb nu na 1 uur lopen echt ZULKE blaren.... Hopelijk wordt dat beter, had er bij die rode geen last van...
Citaat van: "fkk"Die laatste Santoni's pas gescoord in de uitverkoop.Alleen WAT een stijve zolen zeg! 1 cm dik! inlopen is een crime, heb nu na 1 uur lopen echt ZULKE blaren.... Hopelijk wordt dat beter, had er bij die rode geen last van...Heb jij die meest rechtse santoni´s met dat mooie subtiele vlechtwerk??Hoe bevallen ze en wat was de prijs ongeveer??
Citaat van: "Migliore"Citaat van: "fkk"Die laatste Santoni's pas gescoord in de uitverkoop.Alleen WAT een stijve zolen zeg! 1 cm dik! inlopen is een crime, heb nu na 1 uur lopen echt ZULKE blaren.... Hopelijk wordt dat beter, had er bij die rode geen last van...Heb jij die meest rechtse santoni´s met dat mooie subtiele vlechtwerk??Hoe bevallen ze en wat was de prijs ongeveer??Deze heb ik. Ander kleurtje dus. Bevallen super. Ik heb er 415 euro voor betaald. Chocoladebruin is makkelijker te krijgen en kost rond de 390 euro.
wow mooi hoor Huey!
Vreemd die schoenonderhouds-gekte op SF . Ik poets m'n schoenen echt niet vaak, zien er gewoon nog goed uit.
Op de doos staat:MR6140R2IBOBotero COL. 75 (B075)
Citaat van: "Huey"Op de doos staat:MR6140R2IBOBotero COL. 75 (B075)Volgens Beerens zijn ze nog te krijgen. Ze worden regelmatig nabesteld door verschillende winkels. Shoes & Shirts zou ze nog moeten hebben, en VIP in Haarlem heeft net nog een serie binnengekregen. Ga morgen maar eens bij S&S langs...Wish me luck!
Dit is schijnbaar een topic over Gianfranco Ballin schoenen??