Auteur Topic: Witte broek in de winter  (17106 keer gelezen)

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
Re: Witte broek in de winter
Reactie #15 Gepost op: 05 april 2009 – 18:26:45
Idd, zeer geslaagde combi. Nog andere combi's die je aan kunt raden voor in het Voorburgse? ;)

Ach, als het er een beetje luux uitziet wordt je al aangekeken hier op het KJ-plein. :lol:

gccg

  • Gebruiker
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Re: Witte broek in de winter
Reactie #16 Gepost op: 17 april 2009 – 02:09:12
Witte broek in de winter kan erg mooi zijn. Alles wat wit is kan uiterst eenvoudig en gemakkelijk gecombineerd worden met alle andere kleuren. Ik had alleen een witte spijkerbroek van Borelli. Die was helaas veel te dun voor de wintermaanden. Daarom heb ik een Levi’s 501 gekocht in het wit voor $ 34.95 via http://www.501usa.com/501_men/501_0651.htm
eterum censeo Carthaginem esse delendam

Narcissus

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.372
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanitΰ - modern tailors
Re: Witte broek in de winter
Reactie #17 Gepost op: 17 april 2009 – 08:37:02
Kijk, je hebt dus wel kleding. ;)
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

gccg

  • Gebruiker
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Re: Witte broek in de winter
Reactie #18 Gepost op: 17 april 2009 – 20:18:02
Mijn schaamtegevoel is onbegrensd zoals mijn schoenenverlangen!!! Ik heb gehandeld tegen mijn sterke, onvervangbare, onwisbare, heilige, bijna dogmatische en vaste normen: geen kleding, geen ondergoed .... alleen maar schoenen. Maar de verleiding van $ 34.95 was zooooooooooooooo enorm groot dat ik uiteindelijk ben gevallen. Mijn "naaktloperig" eergevoel ligt nu in grote puinhoop van de mijn lichaam omhullende stoffen. Ik zou bijna citeren: "$ 34.95 heeft me verleid, en toen heb ik gekocht"  :oops:  ](*,)  :-D  ;)
eterum censeo Carthaginem esse delendam

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Witte broek in de winter
Reactie #19 Gepost op: 18 april 2009 – 10:59:35
Mijn schaamtegevoel is onbegrensd zoals mijn schoenenverlangen!!! Ik heb gehandeld tegen mijn sterke, onvervangbare, onwisbare, heilige, bijna dogmatische en vaste normen: geen kleding, geen ondergoed .... alleen maar schoenen. Maar de verleiding van $ 34.95 was zooooooooooooooo enorm groot dat ik uiteindelijk ben gevallen. Mijn "naaktloperig" eergevoel ligt nu in grote puinhoop van de mijn lichaam omhullende stoffen. Ik zou bijna citeren: "$ 34.95 heeft me verleid, en toen heb ik gekocht"  :oops:  ](*,)  :-D  ;)
:-)
Niets zo veranderlijk als de mens

gccg

  • Gebruiker
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Re: Witte broek in de winter
Reactie #20 Gepost op: 19 april 2009 – 02:05:37
Uit het stof ben ik genomen tot het stof zal ik wederkeren … als ik er toevallig nog niet in zou zitten … Hier komt νe – de verboden vrucht van mijn onvolmaaktheid Levi’s 501  (wit als mijn geweten voordat ik het had gekocht)  [-o<  8-[  ](*,)  ;)

eterum censeo Carthaginem esse delendam

Mitchell

  • Gebruiker
  • Berichten: 716
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Re: Witte broek in de winter
Reactie #21 Gepost op: 03 december 2009 – 00:24:13
Nog een paar weken en het is weer officieel winter. Dit betekent dat de witte broeken ook weer uit de kast gehaald kunnen worden. Een mooie winter-witte-broek kan dus niet in de collectie ontbreken. Helaas past mijn witte broek van vorig jaar niet meer (de schuld van het goede leven) en dus wordt het tijd om opzoek te gaan naar een waardige vervanger.

Ik heb afgelopen week door de stad gelopen. Daar ben ik echter (nog) niet tegen een degelijke witte broek aangelopen. Waar halen jullie je RTW witte jeans en of pantalon vandaan? Mijn voorkeur zelf gaat uit naar een jeans met (ongeveer) 19 centimeter pijpjes.
Laatst bewerkt op: 03 december 2009 – 00:33:51 door Mitchell

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.364
    • Bekijk profiel
Re: Witte broek in de winter
Reactie #22 Gepost op: 03 december 2009 – 07:48:59
Geen zaken waar ze PT en JC verkopen?

Mediaman

  • Gast
Re: Witte broek in de winter
Reactie #23 Gepost op: 03 december 2009 – 08:23:36
Vandaag wordt hier een offwhite PT in de herfst gedragen.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Re: Witte broek in de winter
Reactie #24 Gepost op: 03 december 2009 – 09:28:54
Lefgozert ;-)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
Re: Witte broek in de winter
Reactie #25 Gepost op: 03 december 2009 – 09:31:47
Vandaag wordt hier een offwhite PT in de herfst gedragen.

Ik zou er niet buiten mee durven komen nu, je loopt heel de achterkant van je broek vies met dit weer. Is lastig schoon te krijgen.

Mediaman

  • Gast
Re: Witte broek in de winter
Reactie #26 Gepost op: 03 december 2009 – 10:02:30
Ik zou er niet buiten mee durven komen nu, je loopt heel de achterkant van je broek vies met dit weer. Is lastig schoon te krijgen.

Mediavrouw.

Ramone

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.438
    • Bekijk profiel
Re: Witte broek in de winter
Reactie #27 Gepost op: 03 december 2009 – 10:20:32
Hehe. Zo hoort het, Mediaman  :wink:


Wat vinden jullie: alleen off-white in de winter/herfst, of ook echt wit?

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.364
    • Bekijk profiel
Re: Witte broek in de winter
Reactie #28 Gepost op: 03 december 2009 – 10:22:39
Voor mezelf, draag ook echt wit.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
Re: Witte broek in de winter
Reactie #29 Gepost op: 03 december 2009 – 10:32:45
Hehe. Zo hoort het, Mediaman  :wink:


Wat vinden jullie: alleen off-white in de winter/herfst, of ook echt wit?

Dat ligt ook aan de stof. Je moet geen zomerbroek in de winter willen dragen, maar een dikke katoenen broek kan best denk ik, als deze echt wit is.