Auteur Topic: Hydrogen  (17752 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Hydrogen
Reactie #15 Gepost op: 25 december 2008 - 22:17:50
Het zit voor mij in het rijtje van een Porschesluithanger van Shell aan je sleutelbos, zonder deze te bezitten. Ben wel een enorme pietlut wat dat betreft, want ergens vind ik het wel mooie sweater door het retro-element. Maar dat weet ik van te voren dat als er één koop, hij voor eeuwig ongedragen in de kast zal hangen.

+1
Quotidie potest esse ultimo die

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #16 Gepost op: 25 december 2008 - 23:35:28
fiat vest zoals ik heb dan maar?
Tribula

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #17 Gepost op: 26 december 2008 - 00:43:13
+1

Ai Bachelor, you know I love you maarehm had jij niet zo'n Steve McQueen jasje met Heuer Patch enz. ? ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #18 Gepost op: 26 december 2008 - 00:45:39
Ai Bachelor, you know I love you maarehm had jij niet zo'n Steve McQueen jasje met Heuer Patch enz. ? ;)

Die is van Vintage 55, dan mag dat.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #19 Gepost op: 26 december 2008 - 00:46:14

Ik heb een T.H. horloge hier :lol:

@ Jesper, dat klopt :D
Quotidie potest esse ultimo die

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #20 Gepost op: 26 december 2008 - 00:56:21
Die is van Vintage 55, dan mag dat.

Haha, dan wel ;) Leg mij het verschil maar uit :P
Nogmaals mij maakt het allemaal niet uit. Ik heb ook een Aston Martin sleutelhanger van Hackett aan de sleutel van mijn 3 serie hangen ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #21 Gepost op: 26 december 2008 - 01:15:29
Offtopic, die V55 jas is erg  8). Hydrogen is ook te koop bij Dennis Classics in Leiden, de (zomer)polo/shirt is best leuk.

Mediaman

• Gast
Reactie #22 Gepost op: 26 december 2008 - 09:25:42
Lastig, lastig, lastig, ik noem het maar de sneue patser-regel. Als iets neigt naar overtrokken patserigheid haak ik af. Ik vind het Vintage 55 Heuer jack weer wel kunnen, staat overigens ook Gulf en Firestone op. Daar gaat het mijnsinziens niet om op het jack, dat is een filmicoon. Een Fiatvest o.i.d. vind ik ook kunnen, er is niks patserig aan het bezit van een Fiat. Laat ik het zo zeggen als ik zo'n Lambovest zou dragen naar de kroeg, vragen mijn vrienden gelijk of ik weer op de fiets ben en word ik waarschijnlijk de hele avond afgezeken met racegeluiden.  :) Ik heb overigens een petje van Tag Heuer wat ik om deze reden nooit zal dragen, ik heb er namelijk geen.

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #23 Gepost op: 26 december 2008 - 15:55:24
Het leuke van Hydrogen is dat je ook nog reclame (zou kunnen)/kan lopen voor bijvoorbeeld chupa chups lolly's. Maar het leukste spul is zonder al die merken (behalve het H2J logo) en dat vind ik dan weer eens wat anders dan het bekende polospelertje of de krokodil ...  :wink:

Blijf jezelf zonder dezelfde te blijven

Mediaman

• Gast
Reactie #24 Gepost op: 26 december 2008 - 21:22:30
Het leuke van Hydrogen is dat je ook nog reclame (zou kunnen)/kan lopen voor bijvoorbeeld chupa chups lolly's. Maar het leukste spul is zonder al die merken (behalve het H2J logo) en dat vind ik dan weer eens wat anders dan het bekende polospelertje of de krokodil ...  :wink:

Begrijp me niet verkeerd H2J heeft mooi spul.

Mediaman

• Gast
Reactie #25 Gepost op: 28 december 2008 - 13:15:58
Selectieve perceptie in optima forma, ga ik gisterenmiddag zitten in Grandcafé Dudok in Rotterdam,....wat zit er naast me?! Jawel, een kerel in een Lambovest! Tevens een gouden klok met diamanten, so I rest my case.  :)

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #26 Gepost op: 28 december 2008 - 18:20:40
Helaas kopen "foute" mensen soms mooie spullen. Maar wij waren het reeds eens 'mediaman': H2J heeft ook mooi spul.

Gegroet!

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #27 Gepost op: 17 juni 2010 - 18:08:32
FF een kikje aan dit item ... site van hydrogenjeans.com is totaal vernieuwd. Nu nog een adresje waar de nieuwe collectie wordt verkocht. De op de site genoemde adressen verkopen (al lang) geen Hydrogen meer.

Gegroet!

Luigi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #28 Gepost op: 17 juni 2010 - 18:17:28
FF een kikje aan dit item ... site van hydrogenjeans.com is totaal vernieuwd. Nu nog een adresje waar de nieuwe collectie wordt verkocht. De op de site genoemde adressen verkopen (al lang) geen Hydrogen meer.

Gegroet!
Via Andres te Den Haag
London City club te Rotterdam