Auteur Topic: Montedoro  (33060 keer gelezen)

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Montedoro
Reactie #30 Gepost op: 23 december 2008 – 09:25:11
Heel leuk jasje, Carwo, lekker casual. Ziet er uiteraard ook vele malen mooier uit wanneer je 'm draagt, dan wanneer-ie op een hangertje hangt.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Re: Montedoro
Reactie #31 Gepost op: 23 december 2008 – 09:48:31
Hoe warm moet ik me die binnenjas voorstellen? Is dit jasje dan al te dragen op een niet al te koude winterdag of pas begin lente?

Ik heb het jasje pas even kunnen 'testen', maar voor gisterochtend en vanochtend was het zeker warm genoeg.

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: Montedoro
Reactie #32 Gepost op: 23 december 2008 – 10:06:36
Ik vindt, oh sorry, ik vind dat enige bescheidenheid een 15-jarige HAVO-scholier uit Houten zou sieren.
In mijn mening zit geen greintje arrogantie, ik heb respect voor Carwo. Alleen op het moment dat hij zijn jas op dit forum zet betekent dat dat hij openstaat voor meningen van andere leden.

Dant่s

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.166
    • Bekijk profiel
Re: Montedoro
Reactie #33 Gepost op: 23 december 2008 – 11:14:23
Je hebt of een bord voor je hoofd Duco of ik heb mij niet helemaal duidelijk uitgedrukt hierboven. Ik zal je het voordeel van de twijfel gunnen en het daarom nog eens in iets andere bewoordingen zeggen:

Wanneer het over stijl gaat dient een 15-jarige (HAVO-scholier uit Utrecht-zuid) zijn plaats te weten.

Fay

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.137
    • Bekijk profiel
Re: Montedoro
Reactie #34 Gepost op: 24 december 2008 – 11:39:40
Ik vindt, oh sorry, ik vind dat enige bescheidenheid een 15-jarige HAVO-scholier uit Utrecht-Zuid zou sieren.

Haha, mooi gezegd Dantes. Duco doet niks anders dan andere mensen napraten en naapen is mij opgevallen op dit forum. Dus niks van aantrekken Carwo.

Heb deze zomer een Montedoro jas gepast in Luca. Helaas waren de mouwen te kort en niet genoeg te verlengen. De kwaliteit van Montedoro is erg goed net als de overige Slowear merken.

Ik zou alleen wel de onderste knoop open dragen als je de jas aanhebt Carwo...

Mediaman

  • Gast
Re: Montedoro
Reactie #35 Gepost op: 24 december 2008 – 11:47:01
En weer een aankomend SF-lid minder,..... ](*,)

Knap hoor,....MANNEN
Laatst bewerkt op: 24 december 2008 – 11:52:12 door Mediaman

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.698
    • Bekijk profiel
Re: Montedoro
Reactie #36 Gepost op: 24 december 2008 – 11:50:47
Jij doet ook niets anders dan bij Dant่s in z'n reet kruipen Fay, valt mij ook op.

Laat die jongen lekker zeg. Ik kan het alleen maar aanmoedigen dat iemand van 15 interesse heeft in goede kleding.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
Re: Montedoro
Reactie #37 Gepost op: 24 december 2008 – 11:58:54
Denk dat Duco wel voor zichzelf kan opkomen. ;)
Mooi toch, op die leeftijd.
Wil dat over een jaar of 2 wel eens zien...
Tijd voor wat extra bijbaantjes, Duco. :mrgreen:

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: Montedoro
Reactie #38 Gepost op: 24 december 2008 – 12:05:21
Haha, mooi gezegd Dantes. Duco doet niks anders dan andere mensen napraten en naapen is mij opgevallen op dit forum. Dus niks van aantrekken Carwo.

Heb deze zomer een Montedoro jas gepast in Luca. Helaas waren de mouwen te kort en niet genoeg te verlengen. De kwaliteit van Montedoro is erg goed net als de overige Slowear merken.

Ik zou alleen wel de onderste knoop open dragen als je de jas aanhebt Carwo...
Ik had eigenlijk besloten hier niet op in te gaan, maar hier toch mijn reactie:
Fay, ik kan begrijpen dat je vind dat ik mensen na-aap, ik ben nog jong en ik leer op dit forum erg veel over kleding voor de ware fijnproever en ben nog niet zo vergevorderd dat ik aan alles mijn eigen stijl toe kan voegen. Ik probeer dit wel zo veel mogelijk te doen, en denk dat het behoorlijk lukt. Ik onderbouw bijna al mijn posts en denk dat ik een behoorlijk positieve houding heb tegenover de punten die door jullie aangedragen worden.
Ik ben waarschijnlijk niet in de positie om dit te vragen maar zou je de volgende keer je kritiek op een andere manier kunnen spuien? Staat wat vriendelijker.

Verder wens ik je een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!

Mediaman

  • Gast
Re: Montedoro
Reactie #39 Gepost op: 24 december 2008 – 12:26:25
Ik had eigenlijk besloten hier niet op in te gaan, maar hier toch mijn reactie:
Fay, ik kan begrijpen dat je vind dat ik mensen na-aap, ik ben nog jong en ik leer op dit forum erg veel over kleding voor de ware fijnproever en ben nog niet zo vergevorderd dat ik aan alles mijn eigen stijl toe kan voegen. Ik probeer dit wel zo veel mogelijk te doen, en denk dat het behoorlijk lukt. Ik onderbouw bijna al mijn posts en denk dat ik een behoorlijk positieve houding heb tegenover de punten die door jullie aangedragen worden.
Ik ben waarschijnlijk niet in de positie om dit te vragen maar zou je de volgende keer je kritiek op een andere manier kunnen spuien? Staat wat vriendelijker.

Verder wens ik je een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!

 =D>

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Re: Montedoro
Reactie #40 Gepost op: 24 december 2008 – 12:37:28
Onderste knoopje moet dicht, vind/merk ik, bij dit jasje.

Fay

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.137
    • Bekijk profiel
Re: Montedoro
Reactie #41 Gepost op: 24 december 2008 – 14:05:59
Nu snap ik weer waarom ik hier de laatste tijd veel minder kom. Door hypocrietelingen als MF...

Fay

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.137
    • Bekijk profiel
Re: Montedoro
Reactie #42 Gepost op: 24 december 2008 – 14:07:07
Ik had eigenlijk besloten hier niet op in te gaan, maar hier toch mijn reactie:
Fay, ik kan begrijpen dat je vind dat ik mensen na-aap, ik ben nog jong en ik leer op dit forum erg veel over kleding voor de ware fijnproever en ben nog niet zo vergevorderd dat ik aan alles mijn eigen stijl toe kan voegen. Ik probeer dit wel zo veel mogelijk te doen, en denk dat het behoorlijk lukt. Ik onderbouw bijna al mijn posts en denk dat ik een behoorlijk positieve houding heb tegenover de punten die door jullie aangedragen worden.
Ik ben waarschijnlijk niet in de positie om dit te vragen maar zou je de volgende keer je kritiek op een andere manier kunnen spuien? Staat wat vriendelijker.

Verder wens ik je een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!

Je mag alles aan me vragen. Kan je niet beloven dat ik me dan ook aanpas. Kom hier niet om vriendelijk gevonden te worden.

dech

  • Gebruiker
  • Berichten: 140
    • Bekijk profiel
Re: Montedoro
Reactie #43 Gepost op: 24 december 2008 – 14:26:58
Er komen duidelijk wat opgekropte gevoelens boven in dit topic. Sad but true. :')

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Re: Montedoro
Reactie #44 Gepost op: 24 december 2008 – 14:55:27
Nu snap ik weer waarom ik hier de laatste tijd veel minder kom. Door hypocrietelingen als MF...

Ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat die typering verre van klopt. Straightforward past beter bij MF.

Iemand nog iets inhoudelijks over Montedoro?