Auteur Topic: U-Boat  (55994 keer gelezen)

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
U-Boat
Reactie #15 Gepost op: 20 december 2004 – 17:53:52
Citaat van: "Hilco"
Waar verkopen ze U-boat horloges dan? En waar heb je ze gezien in de uitverkoop?

Vooral in mode winkels zijn ze verkrijgbaar, van die hippe dingen. Anders kan je ze ook bij de distributeur kopen. Maar op dit moment is het een drama om er een te kopen, het leveren gaat niet zo soepel. Zo zit ik er nog steeds op te wachten.. :?.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
U-Boat
Reactie #16 Gepost op: 20 december 2004 – 18:02:05
Ik niet ik heb er een gekocht vandaag.....de lefthook 45mm bruine band zwarte wijzerplaat.Gewoon om erbij te hebben is wel niet exclusief maar wel leuk.Volgende week komt de Beobachtungs Uhr :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
U-Boat
Reactie #17 Gepost op: 20 december 2004 – 18:03:30
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik niet ik heb er een gekocht vandaag.....de lefthook 45mm bruine band zwarte wijzerplaat.Gewoon om erbij te hebben is wel niet exclusief maar wel leuk.Volgende week komt de Beobachtungs Uhr :wink:

Gefeliciteerd!
Vond je de 53 te groot?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
U-Boat
Reactie #18 Gepost op: 20 december 2004 – 18:06:10
Vond de 53mm niet te groot maar deze stond beter onder de mouw van mijn Borrelli 8) Inderdaad is de levering wat moeizaam op het moment zei de verkoper er is veel vraag naar.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Hein

  • Gebruiker
  • Berichten: 882
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
U-Boat
Reactie #19 Gepost op: 20 december 2004 – 19:00:47
Nexus,

je zou eens kunnen kijken bij Laurier Bome. Misschien dat ze ook een aardige korting kunnen geven op U-Boat, toen ik er was zeiden ze dat wel iets mogelijk was.
Overigens: topicsplitsing misschien handig? Ben namelijk benieuwd naar degene die 20000 bachelorknots tegelijk kon kopen, hoeveel ze dan zouden kosten ;)
ww.dezinvanluxe.nl

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
U-Boat
Reactie #20 Gepost op: 20 december 2004 – 19:04:03
Citaat van: "Thein"
Nexus,

je zou eens kunnen kijken bij Laurier Bome. Misschien dat ze ook een aardige korting kunnen geven op U-Boat, toen ik er was zeiden ze dat wel iets mogelijk was.
Overigens: topicsplitsing misschien handig? Ben namelijk benieuwd naar degene die 20000 bachelorknots tegelijk kon kopen, hoeveel ze dan zouden kosten ;)

Thein, ik wil geen U-Boat, dat zijn Bonne en Gusto ;)
Ik heb het over de Beobachtungsuhr / Pilot Observer van Zeno
Zal straks het topic even splitsen in een U-Boat topic.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Niels

  • Gebruiker
  • Berichten: 579
    • Bekijk profiel
U-Boat
Reactie #21 Gepost op: 21 december 2004 – 21:59:05
Citaat van: "Thein"
Nexus,

je zou eens kunnen kijken bij Laurier Bome. Misschien dat ze ook een aardige korting kunnen geven op U-Boat, toen ik er was zeiden ze dat wel iets mogelijk was.
Overigens: topicsplitsing misschien handig? Ben namelijk benieuwd naar degene die 20000 bachelorknots tegelijk kon kopen, hoeveel ze dan zouden kosten ;)


Toevallig dat ik daar rond 2 uur met een vriend van me ben geweest. Die kerel wilde er geen leuk prijsje van maken!! Onze brillenmans:P Die vriend van me was geinterreseerd.

Stansfield

  • Gebruiker
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
U-Boat
Reactie #22 Gepost op: 23 december 2004 – 01:22:33
Ik heb al wat adresjes waar ze u-boat horloges verkopen. Nog ff wachten tot mijn salaris gestort is dus dat wordt mijn eerste grote aankoop van 2005   :D

En mijn eerste echte mooie horloge. Draag nu nog gewoon een horloge van diesel. Ik snap alleen nog niet echt het verschil in techniek tussen een U-boat en bijvoorbeeld een Zeno. Kan iemand mij dat uitleggen.

Dit forum is echt slecht voor je portomonee zoals al vaker gezegd er is geen weg meer terug haha krijg steeds meer intresses in schoenen en horloges

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
U-Boat
Reactie #23 Gepost op: 23 december 2004 – 11:09:44
Ik heb het net even gecheckt (lees: distribiteur weer lastig gevallen). Maar mijn U-Boat zit in het distributieproces. Ze hebben hem al een keer geprobeerd af te leveren, maar toen was er niemand thuis. Dus het is nog even wachten, maar hij is er bijna. :)

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
U-Boat
Reactie #24 Gepost op: 23 december 2004 – 13:51:34
Citaat van: "Bonne"
Ik heb het net even gecheckt (lees: distribiteur weer lastig gevallen). Maar mijn U-Boat zit in het distributieproces. Ze hebben hem al een keer geprobeerd af te leveren, maar toen was er niemand thuis. Dus het is nog even wachten, maar hij is er bijna. :)

Woehoe, hij is binnen!
Ik zal er binnenkort eens foto's van gaan maken en ze hier posten. Weet iemand een goede site om je foto's te uploaden?

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
U-Boat
Reactie #25 Gepost op: 23 december 2004 – 13:53:41
Fashion can be bought. Style one must possess.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
U-Boat
Reactie #26 Gepost op: 23 december 2004 – 13:59:06
Citaat van: "Hilco"
Ik heb al wat adresjes waar ze u-boat horloges verkopen. Nog ff wachten tot mijn salaris gestort is dus dat wordt mijn eerste grote aankoop van 2005   :D

Ook al adresjes waar ze ze ook echt hebben? ;)

Stansfield

  • Gebruiker
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
U-Boat
Reactie #27 Gepost op: 23 december 2004 – 14:26:31
Citaat van: "Fastcruiser"
Citaat van: "Hilco"
Ik heb al wat adresjes waar ze u-boat horloges verkopen. Nog ff wachten tot mijn salaris gestort is dus dat wordt mijn eerste grote aankoop van 2005   :D

Ook al adresjes waar ze ze ook echt hebben? ;)



attraverso in vlaardingen (www.attraverso.nl) En nero in amsterdam en in de rode winkel in utrecht zag ik ze ook liggen maar daar hebben ze niet degene die ik wil.

met dank aan gusto  :D

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
U-Boat
Reactie #28 Gepost op: 23 december 2004 – 15:17:43
Citaat van: "Hilco"
attraverso in vlaardingen (www.attraverso.nl) En nero in amsterdam en in de rode winkel in utrecht zag ik ze ook liggen maar daar hebben ze niet degene die ik wil.

met dank aan gusto  :D

In Scheveningen bij Tisento (een kledingwinkel) zijn ze ook verkrijgbaar.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
U-Boat
Reactie #29 Gepost op: 23 december 2004 – 15:21:35
Alvast een foto'tje. Sorry voor de slechte kwaliteit, hij is met een mobiele telefoon gemaakt. Zal dit weekend betere maken.