Citaat van: "Chris"Allah wat mooi zeg!Ik ga woensdag weer naar amsterdam dus... zijn ze kwalitatief ook goed?Ja, kwaliteit is prima, en ze hebben veel meer dan de 5 modellen die op de site staan. Op de site staan volgens mij de 5 lelijkste of zo.....Veel van dit soort schoenen, maar dan in licht okerohhhhhh gaaf zeg... Meyer heeft ook dit merk (herken ik aan de zool)http://classico.wear.jp/item.asp?item_dat_id=2500
Allah wat mooi zeg!Ik ga woensdag weer naar amsterdam dus... zijn ze kwalitatief ook goed?
Is toch wel iets meer als 199
Citaat van: "Vodka"Is toch wel iets meer als 199 Deze schoenen stonden ongeveer in het midden in de rechter-etalage met bovenleer uit 1 stuk....
Nou waren toch echt allemaal rond de vier a vijf honderd Euro, dus ik weet niet waar jij die €199 vandaan haalde (misschien €799 )
Citaat van: "Vodka"Nou waren toch echt allemaal rond de vier a vijf honderd Euro, dus ik weet niet waar jij die €199 vandaan haalde (misschien €799 )Nee, ze waren echt 199! (stond prijsbordje bij - en het werd me wel 3 keer mondeling meegedeeld..) Misschien was het dan een speciale actie dat weekeinde omdat die jongens van De Santis toen in de winkel bezig waren.....De man zei wel dat ze hard gingen....Had je toch ff moeten zeggen dat 'iemand' ze 1 week geleden voor 199 had gezien....Raar iig...
Schopje Nog iemand deze schoenen gezien bij Meijers en kosten ze nog steeds 199?