Auteur Topic: [Maastricht] Montulet, Laurier Bome, S&S, vOvW  (114409 keer gelezen)

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Maastricht] Montulet, Laurier Bome, S&S, vOvW
Reactie #211 Gepost op: 19 juni 2011 - 11:46:49
leuk filmpje, aparte man die Montulet (programma is typisch L1, Andre Rieu moet minimaal een keer in beeld zijn)
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #212 Gepost op: 19 juni 2011 - 12:06:06
Wat voor een bril heeft hij op? Ik vind zijn stijl wel erg leuk, het totaal plaatje klopt.
if i stop lying i just disappoint you

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #213 Gepost op: 19 juni 2011 - 12:08:57
Tom Ford, zo te zien.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #214 Gepost op: 19 juni 2011 - 12:23:48
Heb het aan mijn zusje gevraagd. Zal het hier nog bevestigen.

Tom Ford inderdaad, helaas zo'n beetje het enige merk wat zij maar niet in de collectie krijgen (wat ze wel graag willen).
Laatst bewerkt op: 19 juni 2011 - 17:27:35 door HGW
if i stop lying i just disappoint you

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #215 Gepost op: 19 juni 2011 - 14:00:04
Tom Ford, zo te zien.

Inderdaad lijkt het omgedraaide T-tje zichtbaar.

Dr Funkenstein

• Gebruiker
  • The Original Dr Shade
    • Bekijk profiel
Reactie #216 Gepost op: 21 juli 2011 - 16:02:27
Een van de winkels met een beste collectie. Programma van Jo Cortenraedt, een van de grootste journalistieke onbenullen uit de verre omtrek, die de ene na de andere domme vraag stelt. Montulet blijft stoicijns hierbij.
bailed but cuffed and indicted enter the arena as I take center stage the lights set low and the night has come of age I'm fishing with my boat and I'm fishing for trout mix the Bass Ale with the Guiness Stout fishing for a line inside my brain

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #217 Gepost op: 21 juli 2011 - 18:38:27
Een van de winkels met een beste collectie. Programma van Jo Cortenraedt, een van de grootste journalistieke onbenullen uit de verre omtrek, die de ene na de andere domme vraag stelt. Montulet blijft stoicijns hierbij.

Wut?

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #218 Gepost op: 25 september 2011 - 21:01:01
De 29ste augustus een shirt van Barba besteld bij Montulet. Deze zou eigenlijk vorige week geleverd moeten worden. Donderdag belde ik om te vragen of mijn shirt was aangekomen. Dit zouden ze checken en mij binnen een uurtje terug bellen. Dit hadden ze niet gedaan. Vrijdag weer gebeld, kreeg ik pas na 20u een antwoord. De stof van mijn shirt was zogezegd niet meer te leveren (volgens mij waren ze het vergeten te bestellen). Nu moet ik nog eens drie weken wachten. :-( ](*,) Wat ik niet begrijp: men zit in het hoogste segment van kleding, en deze fouten mogen gewoonweg niet gebeuren.
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #219 Gepost op: 25 september 2011 - 21:18:07
De 29ste augustus een shirt van Barba besteld bij Montulet. Deze zou eigenlijk vorige week geleverd moeten worden. Donderdag belde ik om te vragen of mijn shirt was aangekomen. Dit zouden ze checken en mij binnen een uurtje terug bellen. Dit hadden ze niet gedaan. Vrijdag weer gebeld, kreeg ik pas na 20u een antwoord. De stof van mijn shirt was zogezegd niet meer te leveren (volgens mij waren ze het vergeten te bestellen). Nu moet ik nog eens drie weken wachten. :-( ](*,) Wat ik niet begrijp: men zit in het hoogste segment van kleding, en deze fouten mogen gewoonweg niet gebeuren.

Tja, stom, maar kan natuurlijk wel eens gebeuren!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #220 Gepost op: 25 september 2011 - 21:42:40

Is mij daar nog nooit gebeurd.

PS001

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #221 Gepost op: 26 november 2011 - 13:12:51
25 september had ik gepost dat mijn shirt nog niet was aangekomen. We zijn nu 26 november en ik heb nog altijd niets.
Twee weken geleden had ik nog eens gebeld, ze hadden mij gezegd dat het hemd klaar was en het die week nog geleverd ging worden.
Iemand zo voor de gek houden :-(. Ik heb mijn shirt besteld eind augustus en we zijn nu bijna begin december. 

MONTULET, FUCK YOU!
"Er bestaat geen groter verkwister dan de gierigaard: hij verspilt zijn ganse leven aan de verkrijging van datgene, waarvan hij kan noch wil genieten"

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #222 Gepost op: 26 november 2011 - 14:34:59
Dude take it easy. Het is pas een kleine 3 maanden.  :mrgreen:
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #223 Gepost op: 26 november 2011 - 14:49:43
Vervelend, maar valt mij juist op dat kleding en schoenen laatste tijd snel geleverd worden. Waar je eerst 3 maanden of langer op zat te wachten kun je nu na een week of 6 al ophalen.

Dr Funkenstein

• Gebruiker
  • The Original Dr Shade
    • Bekijk profiel
Reactie #224 Gepost op: 29 november 2011 - 21:57:34
Monsieur Montulet is een soort Elio Di Rupo. Alleen is Montulet niet zo in klanten geïnteresseerd.
bailed but cuffed and indicted enter the arena as I take center stage the lights set low and the night has come of age I'm fishing with my boat and I'm fishing for trout mix the Bass Ale with the Guiness Stout fishing for a line inside my brain