Auteur Topic: Baleinen  (121019 keer gelezen)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Baleinen
Reactie #15 Gepost op: 19 december 2004 – 15:57:48
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Nexus"
Je slaapt met je Zeno om je pols? ;)


Die berg je toch niet in z'n doosje op voor het slapen gaan  :shock:

 :oops:
Fashion can be bought. Style one must possess.

guest45

  • Gast
Baleinen
Reactie #16 Gepost op: 19 december 2004 – 16:03:43
hahaha...je bent zenofiel of je bent het niet :wink:

Mijn Zeno moet in werkelijkheid altijd genoegen nemen met de bank naast mijn bed.

Huey

  • Gast
Baleinen
Reactie #17 Gepost op: 19 december 2004 – 16:10:32
Citaat van: "Chris"
hahaha...je bent zenofiel of je bent het niet :wink:

Mijn Zeno moet in werkelijkheid altijd genoegen nemen met de bank naast mijn bed.


Mijn horloge leg ik altijd gewoon op m'n nachtkastje, in de badkamer, of op de bar, of ben 'm kwijt onder de kussens v/d bank ofzo  :oops:

guest45

  • Gast
Baleinen
Reactie #18 Gepost op: 19 december 2004 – 16:14:39
same here dus...

guest45

  • Gast
Baleinen
Reactie #19 Gepost op: 19 december 2004 – 16:21:38
Ik bedacht me trouwens dat toen ik mijn mountainbike shirt kocht de verkoper me met een veelzeggende blik vertelde dat er balijnen in dat shirt zaten.
Toen hij merkte dat ik niet enthousiast reageerde vroeg hij me of ik wist wat balijnen waren.
Een vriend van me maakte toen een niet nader te noemen opmerking over "balijnen in de moeder van de verkoper stoppen" en "gisternacht"

2 min later stond ik met mijn nieuwe aanwist buiten (waar die vriend al 1min en +- 50sec op me aan het wachten was)

Sinds die tijd ben ik niet meer in die winkel geweest, ook niet om bachelor knots te kopen.

(De verkoper wist trouwends ook niet voor welk doeleinde ik het shirt wilde gebruiken)

HotFudge

  • Gast
Baleinen
Reactie #20 Gepost op: 19 december 2004 – 19:25:29
:oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops: Baleinen?

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Baleinen
Reactie #21 Gepost op: 19 december 2004 – 20:40:37
Citaat van: "Chris"
Ik bedacht me trouwens dat toen ik mijn mountainbike shirt kocht de verkoper me met een veelzeggende blik vertelde dat er balijnen in dat shirt zaten.
Toen hij merkte dat ik niet enthousiast reageerde vroeg hij me of ik wist wat balijnen waren.
Een vriend van me maakte toen een niet nader te noemen opmerking over "balijnen in de moeder van de verkoper stoppen" en "gisternacht"

2 min later stond ik met mijn nieuwe aanwist buiten (waar die vriend al 1min en +- 50sec op me aan het wachten was)

Sinds die tijd ben ik niet meer in die winkel geweest, ook niet om bachelor knots te kopen.

(De verkoper wist trouwends ook niet voor welk doeleinde ik het shirt wilde gebruiken)

Meen je niet, een overhemd om mee te mountainbiken... :?

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Baleinen
Reactie #22 Gepost op: 19 december 2004 – 20:41:08
Citaat van: "Nexus"
:oops:

Hier nog een!

guest45

  • Gast
Baleinen
Reactie #23 Gepost op: 19 december 2004 – 21:33:42
Citaat van: "Bonne"

Meen je niet, een overhemd om mee te mountainbiken... :?


En waarom niet? Roze met dubbele manchet staat anders erg mooi boven mijn ferrari rode fiets..... :)

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Baleinen
Reactie #24 Gepost op: 19 december 2004 – 23:03:08
Citaat van: "Chris"
En waarom niet? Roze met dubbele manchet staat anders erg mooi boven mijn ferrari rode fiets..... :)

Ik zou gaan mountainbiken in sportkleding?

Stansfield

  • Gebruiker
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Baleinen
Reactie #25 Gepost op: 20 december 2004 – 03:15:33
Misschien stel ik nu een hele domme vraag maar wat zijn balijnen precies? Stel me nu de meest vreemde dingen voor eigenlijk. Maar ik heb echt geen idee wat het nu is  :oops: Kleine uitleg zou welkom zijn dan leer ik weer wat bij  :lol:

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Baleinen
Reactie #26 Gepost op: 20 december 2004 – 03:17:40
Helemaal geen domme vraag ;)

Zijn staafjes die in je boord zitten, om die netjes recht te houden. Bij de betere shirts kun je die eruit halen (bijv voor het wassen). Van oudsher zijn ze uit walvisbeenderen gemaakt (als ik me niet vergis), vandaar de naam (zoek maar eens op in de Van Dale). Tegenwoordig van kunststof. Sommigen geven de voorkeur aan metaal...

Het is trouwens balein en niet balijn ;). Zal topictitel ff aanpassen.
Fashion can be bought. Style one must possess.

guest45

  • Gast
Baleinen
Reactie #27 Gepost op: 20 december 2004 – 09:35:08
@ Hilco

Deze dingen. (Deze zijn van Parelmoer)


@ Bonne

Ik ga dus echt niet van die strakke fietspakjes dragen; doe mij maar iets van katoen.
Daarbij vind ik het er ook leuker uitzien, dubbele manchet op een mountainbike, is iig niet zo standaard.
De meeste fanatieke fietsers kijken neer op mensen die gewone kleren dragen tijdens het MTB'en omdat dit meestal "zondagsfietsers" zijn op de mountainbike versie van een fiat panda.
Ik vind het leuk om niet volgens verwachting te handelen  :)

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Baleinen
Reactie #28 Gepost op: 20 december 2004 – 10:45:13
Draag je dan wel zo'n fijn fietsbroekje en leuke klikschoentjes onder je MTB-Borrelli? Of ben je consequent en ga je voor een Super180'je in combi met een paar Lobbs... :wink:
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Baleinen
Reactie #29 Gepost op: 20 december 2004 – 11:41:55
Citaat van: "Chris"

Ik ga dus echt niet van die strakke fietspakjes dragen; doe mij maar iets van


Op dit vlak maak ik een brute uitzondering voor mezelf: juist mijn fietskleding staat bol van polyester en reclame all over. Ik draag meestal vintage PDM-wielershirts. (uit de Steven Rooks &GJ Teunisse tijd..)
Op de fiest gaat functionaliteit boven stijl......

"Fietsen, het perefecte excuus om in een lullig pakje rond te rijden"
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias