Auteur Topic: Wat voor dassen dragen jullie?  (93321 keer gelezen)

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Wat voor dassen dragen jullie?
Reactie #45 Gepost op: 10 maart 2005 - 15:24:00
Ik ook, tenzij 't Pim-dassen zijn. Die zijn alweer een paar jaar oud maar vind ik nog steeds mooi (vooral wit-roze gestreept)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

guest45

• Gast
Reactie #46 Gepost op: 10 maart 2005 - 15:42:24
ja ik heb ook zo een dikke "pim" das met hele brede streep en wel donkerblauw/gifgroen om precies te zijn...echt gaaf ding :!:

ik vind dat een das wel wat opvallend moet zijn omdat..vind het anders maar een saai ding. effen roze is ook leuk altijd...

Huey

• Gast
Reactie #47 Gepost op: 10 maart 2005 - 15:44:09
Citaat van: "W1ZZ"
Ik ook, tenzij 't Pim-dassen zijn. Die zijn alweer een paar jaar oud maar vind ik nog steeds mooi (vooral wit-roze gestreept)

Ik heb een paar J.P. Originals dassen en vind ze nog steeds mooi. Gewoon echt hele mooie zijde vind ik dat. Ik heb net bij dassenonline toevallige een wit-roze besteld. Maar ik weet niet of dat mooie dikke zijn. Maar zoals Nexus al zei, voor die 25e ga ik geen problemen maken :)

guest45

• Gast
Reactie #48 Gepost op: 10 maart 2005 - 15:47:48
die van mij is idd ook een J.P....Pim droeg die ook is het niet?

Huey

• Gast
Reactie #49 Gepost op: 10 maart 2005 - 15:48:44
Citaat van: "Chris"
die van mij is idd ook een J.P....Pim droeg die ook is het niet?

Zal ongetwijfeld. Zijn gewoon mooie dassen.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #50 Gepost op: 10 maart 2005 - 16:28:39
Heb inmiddels ook contact met italianshirts.nl over hun dikke dubbelgeweven zijden dassen (niet die in de online shop). Ook wat foto's ontvangen. Zien er goed uit! Zal de foto's vanavond plaatsen.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #51 Gepost op: 10 maart 2005 - 21:28:57
Hier foto's van een collectie dassen van Italianshirts.nl. Deze staan dus niet op de site, liggen wel in hun showroom.

Zijn geen sevenfolds, maar zien er bijna zo uit, lekker dik... Kosten 25 E, dubbelgeweven zijde, en in veel kleuren verkrijgbaar. Ik wacht nog even tot de effen roze binnenkomt en dan wil ik die wel eens proberen.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #52 Gepost op: 10 maart 2005 - 22:32:46
Beetje blingy :P
Sailing, an expensive way to travel for free"

Huey

• Gast
Reactie #53 Gepost op: 11 maart 2005 - 15:24:53
Heb mijn dassen van dassenonline.nl binnengekregen. Zijn fatsoenlijke dassen. Die gestreepte is IETSJE te dun naar mijn mening. Maar voor 25e per stuk gewoon een goede koop. Ik wil wat meer Uni dassen kopen de komende tijd. Die zijn makkelijker te combineren en ik vind ze vaak ook mooier.

Ik heb ook een mooie Uni das van Canali, maar die is geloof ik 120 euro ofzo. De zijde van die Canali is wel mooier, maar ja prijs/kwaliteit van dassenonline is gewoon prima.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #54 Gepost op: 11 maart 2005 - 16:35:56
Mooi, die roze wil ik ook :).

Als 't goed is zou mijn das nu thuis in de brievenbus moeten liggen. Ben benieuwd.

Huey

• Gast
Reactie #55 Gepost op: 11 maart 2005 - 16:37:28
Citaat van: "Nexus"
Mooi, die roze wil ik ook :).

Als 't goed is zou mijn das nu thuis in de brievenbus moeten liggen. Ben benieuwd.

Ik had ze gisteren besteld, vandaag in huis :)

Ik vind die gele mooier van textuur dan die roze. Die is me eigenlijk iets te fel. Maar prima als je een saai grijs pak op wilt fleuren ;)

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #56 Gepost op: 11 maart 2005 - 16:38:41
Vind dat roze ook iets té.

Bij italianshirts.nl zou binnenkort een mooie roze effen das binnen komen, daar awcht ik nog even op. Kan ik die meteen vergelijken met de das van dassenonline.

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #57 Gepost op: 11 maart 2005 - 17:31:28
Hier foto's van een collectie dassen van Italianshirts.nl. Deze staan dus niet op de site, liggen wel in hun showroom.

Zijn geen sevenfolds, maar zien er bijna zo uit, lekker dik... Kosten 25 E, dubbelgeweven zijde, en in veel kleuren verkrijgbaar. Ik wacht nog even tot de effen roze binnenkomt en dan wil ik die wel eens proberen.

Hebben ze ook sevenfold 'per Stijlforum'???

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #58 Gepost op: 11 maart 2005 - 18:43:26

Bij italianshirts.nl zou binnenkort een mooie roze effen das binnen komen, daar awcht ik nog even op. Kan ik die meteen vergelijken met de das van dassenonline.
Die roze zou net een paar slagen lichter van kleur moeten zijn.Sprak vanmiddag op de tefaf een verkoper die een licht blauw hemd aan had met een hele licht kleur das.En dat stond best wel o.k

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #59 Gepost op: 11 maart 2005 - 22:18:22
Citaat van: "gusto napolitano"

Die roze zou net een paar slagen lichter van kleur moeten zijn.Sprak vanmiddag op de tefaf een verkoper die een licht blauw hemd aan had met een hele licht kleur das.En dat stond best wel o.k

Exactly my thought!

Was 't leuk in Maastricht?