Ik ook, tenzij 't Pim-dassen zijn. Die zijn alweer een paar jaar oud maar vind ik nog steeds mooi (vooral wit-roze gestreept)
die van mij is idd ook een J.P....Pim droeg die ook is het niet?
Mooi, die roze wil ik ook .Als 't goed is zou mijn das nu thuis in de brievenbus moeten liggen. Ben benieuwd.
Hier foto's van een collectie dassen van Italianshirts.nl. Deze staan dus niet op de site, liggen wel in hun showroom.Zijn geen sevenfolds, maar zien er bijna zo uit, lekker dik... Kosten 25 E, dubbelgeweven zijde, en in veel kleuren verkrijgbaar. Ik wacht nog even tot de effen roze binnenkomt en dan wil ik die wel eens proberen.
Vind dat roze ook iets té. Bij italianshirts.nl zou binnenkort een mooie roze effen das binnen komen, daar awcht ik nog even op. Kan ik die meteen vergelijken met de das van dassenonline.
Citaat van: "Nexus"Vind dat roze ook iets té. Bij italianshirts.nl zou binnenkort een mooie roze effen das binnen komen, daar awcht ik nog even op. Kan ik die meteen vergelijken met de das van dassenonline.Die roze zou net een paar slagen lichter van kleur moeten zijn.Sprak vanmiddag op de tefaf een verkoper die een licht blauw hemd aan had met een hele licht kleur das.En dat stond best wel o.k