Auteur Topic: Santoni  (1763777 keer gelezen)

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7125 Gepost op: 12 augustus 2015 - 14:17:22
nee geen ervaring.
live and let die

Laurens

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • omnidata
Santoni
Reactie #7126 Gepost op: 12 augustus 2015 - 14:21:22
Ik zit te denken deze schoenen aan te schaffen. Ik vind ze erg mooi. Heeft iemand ervaring met dit paar toevallig? Ik moet ze nog in het echt bekijken en passen alvorens ik tot de koop over ga uiteraard.  ;)

Veters waren zeker op.
omnidata.fr voor plaatjes, nu ook op Instagram!

Edenaar

• Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7127 Gepost op: 12 augustus 2015 - 14:25:07
Haha. Behoorlijk wat reacties!

De schoen staat in het rijtje wat ik sowieso wil passen, ook om te zien welke schoen nu het beste bij mijn pakken passen (navy, fresco)

Overige die ik wil passen zijn:

En omdat ik suede mooi blijf vinden, maar ik weet niet of het ''pak-geschikt'' is:

Ik vraag een beetje om raad, ik ben me al wat aan het inlezen over welke leesten er zijn enz. Geen zorgen, ik doe zelf onderzoek maar jullie hebben m.i. meer ervaring. Een plaatje is niet heel representatief maar ik wil een impressie geven.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7128 Gepost op: 12 augustus 2015 - 14:26:56
De middelste gaat. Net niet helemaal oké, maar het gaat.

Edit: nee, sorry. Alle drie niks.

Edenaar

• Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7129 Gepost op: 12 augustus 2015 - 14:30:21

Wat vind je er niet mooi aan? Ik vind het wel wat hebben maar zonder te passen kan ik zeker niet oordelen of ik het ook 'echt' mooi vind natuurlijk.

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7130 Gepost op: 12 augustus 2015 - 14:30:51
Zal je een tip geven. Die pipo leesten ben je snel klaar mee. Weet het helaas uit eigen ervaring  :mrgreen:

ik heb een flink aantal van dat soort apparaten maar sinds mijn eerste paar black meermins met een iets rondere leest ben ik het licht wel gaan zien. Ik draag mijn schoenen nu op en daarna ga ik voor de mooie leesten, lees iets ronder nog steeds italiaans maar met een minder clownesk gehalte.

Idem geldt voor overmatige broguering, versiersels. alle niet toedoende details, behalve rood koraal ben ik ook klaar mee. Schoenen wil je classy houden de leest /pasvorm en kwaliteit leer is het belangrijkste.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Santoni
Reactie #7131 Gepost op: 12 augustus 2015 - 14:31:26
Zoek eens op de wilson leest dan gaat bijna iedereen het hier mooi vinden en komt Emi zelfs nog wel even langs.

Mikael

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7132 Gepost op: 12 augustus 2015 - 14:31:37

Dit.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7133 Gepost op: 12 augustus 2015 - 14:37:10
Wat vind je er niet mooi aan? Ik vind het wel wat hebben maar zonder te passen kan ik zeker niet oordelen of ik het ook 'echt' mooi vind natuurlijk.

Rare gaatjes op rare plekken c.q. leesten (met name bij de laatste).

Edenaar

• Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7134 Gepost op: 12 augustus 2015 - 14:58:25
Rare gaatjes op rare plekken c.q. leesten (met name bij de laatste).
Hm oké. Ik ben een echte beginner op het gebied van schoenen... Ik heb nu een paar goede pakken, maar de schoenen die ik nu heb...dat zijn echt de bottlenecks wat dat betreft. Ik vind t ook best moeilijk om díe schoenen te halen die het plaatje net compleet maken.

Ik ben een student, maar heb genoeg gespaard voor schoenen om er wel wat aan uit te geven. Maar ik blijf het wel lastig vinden.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7135 Gepost op: 12 augustus 2015 - 14:59:58
Als je dan per se bruin, gaatjes, en een spitse leest wil, koop dan iets dat lijkt op de middelste, maar met een normaal gaatjespatroon. Dan ben je er denk ik ook minder snel op uitgekeken.

Mr.G

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7136 Gepost op: 12 augustus 2015 - 15:09:02
Ben je student maar weet je nog niet wat je mooi vindt etc. Waarom niet beginnen bij Meermin of Magnanni? En koop voor hetzelfde geld meer paar. Als je schoenen nu de bottleneck zijn, neem ik aan dat je niet klaar bent na 1 paar Santoni's? (Zeker niet met bovenstaande modellen)
‘Dressing well is a necessity. Having a purpose in life is not’  -  Oscar Wilde

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Santoni
Reactie #7137 Gepost op: 12 augustus 2015 - 15:21:09
Inderdaad ik zou gewoon beginnen met meermin, zelf erg tevreden mee. Al lijkt me magnanni mischien meer jouw smaak zo te zien. Zou gezien je eerste foto een dubmonk en een oxford doen.

guest45

• Gast
Santoni
Reactie #7138 Gepost op: 12 augustus 2015 - 15:22:39

Edenaar

• Bekijk profiel
Santoni
Reactie #7139 Gepost op: 12 augustus 2015 - 15:26:31
In elk geval bedankt voor de tips allen. Ik zal mijn blikveld wat richten (ook)op de opgenoemde merken. Ik dacht altijd: santoni is goed, beter gelijk iets goeds kopen dan middelmatig (althans zo dacht ik er over).

Ik ken Magnanni wel van naam, ik zal eens rond kijken. Mijn vader zei dat Greve ook wel degelijk is. Maargoed dit is een Santoni topic  ;D