Auteur Topic: Santoni  (1766272 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Santoni
Reactie #5265 Gepost op: 26 januari 2010 - 16:38:53
Grappig, mijn docent had die toevallig vandaag in het beige aan. Very nice...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5266 Gepost op: 26 januari 2010 - 17:57:34
een grijze italiaanse bordeelsluiper. not for serious people.
live and let die

Mediaman

• Gast
Reactie #5267 Gepost op: 26 januari 2010 - 18:11:07

Ik vind deze wel chique.

Een serieus mooie schoen.  :wink:

De staat bij FB op de site, is dit nu Santoni of Venturi o.i.d.? Ik zie een rode binnenkant,... :-k

Laatst bewerkt op: 26 januari 2010 - 18:13:36 door Mediaman

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5268 Gepost op: 26 januari 2010 - 18:28:04
Omdat FB het had over 'hier zijn ze weer' denk ik dat het gaat om Venturi.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5269 Gepost op: 26 januari 2010 - 18:30:32
Nee hoor, Santoni.
Kijk maar eens naar de gespen. ;)

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #5270 Gepost op: 26 januari 2010 - 20:08:55
m.i. te lange aangeplakte neus om serieus genomen te worden voor stijl oid. imho ofcourse. :-$
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5271 Gepost op: 26 januari 2010 - 20:17:08
Die Santoni's bedoel je?
Schitterende schoen imho ofcourse.

Bijvoorbeeld:

Normale maat schoen met 18 cm. pijpjes.

Mediaman

• Gast
Reactie #5272 Gepost op: 26 januari 2010 - 21:08:56
m.i. te lange aangeplakte neus om serieus genomen te worden voor stijl oid. imho ofcourse. :-$

Dat is werkelijk onzin, over verschil in stijl kan je hebben, maar in de regel maakt Santoni stijlvolle schoenen binnen een bepaald segment waar serieus naar wordt gekeken door andere merken en beslist niet onstijlvol zijn binnen zijn markt. Ik word een beetje moe van dat slappe gel.. van mensen die iets toevallig niet mooi vinden en het vervolgens afschrijven als niet stijlvol.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5273 Gepost op: 26 januari 2010 - 21:10:16
Zo kun je het ook verwoorden. ;)

Mediaman

• Gast
Reactie #5274 Gepost op: 26 januari 2010 - 21:55:52
Nee hoor, Santoni.
Kijk maar eens naar de gespen. ;)

Vanwege de opmerking dacht ik ook Venturi, kijkend naar de gespen dacht ik Santoni en vandaar mijn vraag. Wat is de prijsrange van Venturi en wat is de maatverhouding t.o.v. Santoni?

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5275 Gepost op: 26 januari 2010 - 22:19:20
Ik word een beetje moe van dat slappe gel.. van mensen die iets toevallig niet mooi vinden en het vervolgens afschrijven als niet stijlvol.

Deze snap ik niet helemaal. Je kunt iets toch oprecht niet mooi en niet stijlvol vinden? Dan mag je dat toch ook zeggen? Jij hebt vast ook wel ideeën over wat je stijlvol vindt en wat niet, en als je die ideeën ventileert doe je dat toch oprecht en niet uit de hoogte lijkt me. Waarom zou dat voor anderen niet gelden?

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5276 Gepost op: 26 januari 2010 - 22:20:25
Niet mooi kan wel, maar niet stijlvol niet. Alleen niet passend bij je eigen stijl.
This, madame, is Versailles.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5277 Gepost op: 26 januari 2010 - 22:22:36
Bullshit.

Mediaman

• Gast
Reactie #5278 Gepost op: 26 januari 2010 - 22:26:15
Deze snap ik niet helemaal. Je kunt iets toch oprecht niet mooi en niet stijlvol vinden? Dan mag je dat toch ook zeggen? Jij hebt vast ook wel ideeën over wat je stijlvol vindt en wat niet, en als je die ideeën ventileert doe je dat toch oprecht en niet uit de hoogte lijkt me. Waarom zou dat voor anderen niet gelden?

Ik heb geen moeite met iemand zijn mening, mits onderbouwd wat je er wel of minder geslaagd aan vind. Mensen reageren naar mijn zin teveel vanuit 'Ik vind het niet mooi en alles wat ik niet mooi vind is niet stijlvol.' i.p.v. te kijken naar een goed gemaakte en gebalanceerde schoen die past in een andere stijl. Een dergelijke relativiteit mag je op een stijlforum toch wel verwachten?!

@Leone: sorry, dat ik jouw post aangrijp om iets te ventileren wat me al enige tijd mateloos irriteert. Niet specifiek gericht op jou.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5279 Gepost op: 26 januari 2010 - 22:39:21
Mensen reageren naar mijn zin teveel vanuit 'Ik vind het niet mooi en alles wat ik niet mooi vind is niet stijlvol.'

Dat is waar. Neemt niet weg dat uiteindelijk iedereen bepaalde zaken stijlloos vindt - dat is althans mijn overtuiging. Welke zaken dat zijn verschilt natuurlijk per persoon. Als het goed is kun je een dergelijk oordeel uitspreken zonder anderen daadwerkelijk af te serveren; dat lijkt mij beter dan je mening verpakken in onoprechte relativering.