Auteur Topic: Santoni  (1766314 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Santoni
Reactie #4905 Gepost op: 07 november 2009 - 20:01:34
Welkom, Santoni '09/'10. Uitzondering daargelaten. Sorry dat ik in herhaling val.

Mee eens als je de websitecollectie en sommige winkels bekijkt. Valt reuze mee als je in sommige andere winkels kijkt.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4906 Gepost op: 07 november 2009 - 20:03:48
Mee eens als je de websitecollectie en sommige winkels bekijkt. Valt reuze mee als je in sommige andere winkels kijkt.

De 90% die je overal ziet is voor mij genoeg.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4907 Gepost op: 07 november 2009 - 20:08:48
Santoni begint vooral overpriced te worden. De soms slordig afgewerkte Blake'jes bij o.a. V/d Assem beginnen qua prijsniveau in de buurt te komen van de schitterende goodyears bij SirMax. Bij Oger zitten ze er al overheen.  :-$

Mediaman

• Gast
Reactie #4908 Gepost op: 07 november 2009 - 20:22:19
Santoni begint vooral overpriced te worden. De soms slordig afgewerkte Blake'jes bij o.a. V/d Assem beginnen qua prijsniveau in de buurt te komen van de schitterende goodyears bij SirMax. Bij Oger zitten ze er al overheen.  :-$

Grofweg zit rond de € 350,- voor een paar zolen van rubber of € 550,-+ voor een paar zolen van leer.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4909 Gepost op: 07 november 2009 - 21:21:45
Yep daar komt het op neer. Er zijn nog wat leuke monks te krijgen voor 420, wat dan relatief heel goedkoop lijkt maar daar heb je natuurlijk ook bijna een paar C&J handgrades voor. Alle nieuwe modellen zitten inderdaad boven de 500, en bij Oger heb ik ze al voor rond de 700 gezien  ](*,)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4910 Gepost op: 07 november 2009 - 22:52:15
700 EUR voor Blake?

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4911 Gepost op: 07 november 2009 - 22:55:41
The sky is the limit bij Oozjee.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4912 Gepost op: 07 november 2009 - 22:59:50
Jammer, want Santoni heeft best mooi spul. Als ze zich zo uit de markt prijzen dan komen er vanzelf andere merken voor in de plaats.

Cambiare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4913 Gepost op: 07 november 2009 - 23:22:20

Ik was van plan om deze winter de stap van Borgioli naar Santoni te gaan maken, maar zowel bij Klijsen als bij v Assem heb ik alleen spuuglelijke en ordinaire exemplaren aangetroffen (ja ja, ik weet het, dit is subjectief). Kan ik dan bijvoorbeeld beter naar Sir Max gaan?

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4914 Gepost op: 07 november 2009 - 23:23:29
Ja.

Pax

• Gebruiker
  • Auf tutti!
    • Bekijk profiel
Reactie #4915 Gepost op: 08 november 2009 - 01:01:32

Boots voor mannen moeten.......

Prachtige laars.
Al weet ik niet of ik het geld er voor over zou hebben.
Maar dat maakt niet zoveel uit.
En na een aantal jaren kun je bij het verzolen ook nog eens voor dubbel leer of leer/dainite kiezen.
Een boot met ballen!
Caminante, no hay caminos. Hay que caminar!

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4916 Gepost op: 08 november 2009 - 01:18:25
Ik vind 'm ook echt megavet. Maar ik zo 'm nooit kunnen dragen, geen gelegenheden.
This, madame, is Versailles.

Pax

• Gebruiker
  • Auf tutti!
    • Bekijk profiel
Reactie #4917 Gepost op: 08 november 2009 - 11:55:48
Ik vind 'm ook echt megavet. Maar ik zou 'm nooit kunnen dragen, geen gelegenheden.

Op koude zaterdagochtenden, als je dochter moet hocheyen, en jij geen zin hebt om te koukleumen langs de lijn. En als je daarna in de kantine nog een kopje koffie gaat drinken, dan moet je niet vreemd opkijken als je wat extra aandacht krijgt van de trainster van het team, nadat ze een schalkse blik op je laarzen heeft geworpen.

Als je geen dochter hebt:
Voor een wandeling met de hond in bossen en door duinen, waarna je bij de jachtclub nog een hartverstekertje neemt. Met de aanwezige heren kun je dan wat converseren onder het genot van pijp of sigaar.

Als je geen hond hebt:
Als het straks gaat vriezen en je eigenlijk wel zin hebt om te gaan schaatsen, maar geen zin hebt om dure schaatsen te kopen. Dan koop je van die ouderwetse houten friese doorlopers en die bind je om deze boots. Daar kan, qua sfeer, geen super de luxe klapschaats tegen op.

Als je niet kunt schaatsen:
Gewoon elke avond, of weekend, als je er op uit moet. Kick some ass!
Caminante, no hay caminos. Hay que caminar!

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #4918 Gepost op: 08 november 2009 - 12:04:02
Lijkt mij een typisch voorbeeld van een ontwerper die 's morgens na een avondje doorzakken zijn eigen FAM's uit de kast pakt en na een blik op de Uggs van zijn vrouw, de kaplaarzen van zijn dochterje en de meindls van zijn zoontje aan het tekenen is geslagen, waarbij hij tenslotte het geheel incluis bondrandje met een vetertje bijeen moet houden. :r
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #4919 Gepost op: 08 november 2009 - 12:06:14
Jammer, want Santoni heeft best mooi spul. Als ze zich zo uit de markt prijzen dan komen er vanzelf andere merken voor in de plaats.
Mooie modellen? zeker wel, maar steeds minder en de prijsstelling is inmiddels over the top waarbij er voor dat geld inmiddels mooiere/betere schoenmerken zijn.
euro 700,= voor een santoni? voor euro 150,= meer heb je de top of the bill: b.v. een Arca van Pierre Corthay :-$
nog erger: Een John Lobb begint dan zelfs in beeld te komen. :-k
Laatst bewerkt op: 08 november 2009 - 12:08:31 door Leone
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“